Jer med denne nye pumpe hvordan justerer i hastigheden? og hvilken version har i?
Satte min til i dag, men den er aaallltttt for kraftig og syntes ikke lige jeg kunne greje hvordan man skruede ned når man er i else mode

Fortæl fortæl GizzeGizze skrev:Skal love for de kan flytte noget vand!!!
Har lige bestilt denne: http://www.fish-street.com/12v_to_24v_p ... ement_pump" onclick="window.open(this.href);return false;
Bestilte du direkte fra Hong Kong? Og hvad med told? Fik du det oveni?Moente skrev:Jeg bestilte den ekstra v-adapter med, så jeg kan styre fra 12-24v. Det er desuden en super pumpe! Siger nærmest ingenting og kan gøre den cærste sømand søsyg på et kvarter.
Sendt fra Hong KongMichael_F skrev:Hvor meget endte du med at betale i alt TNielsen? Og valgte du at få sendt direkte fra Hong Kong eller fra Tyskland/England?
Sidt jeg fik lov til at bløde ved kasse 1 varTNielsen skrev:
Sendt fra Hong Kong
Importmoms 25% = 35kr
Importgebyr 128kr + 25% moms af gebyr 32kr = 160kr
Samlet pris 195kr
De rafler nok hver morgen om hvad importgebyret skal være den dagCarsten skrev:Sidt jeg fik lov til at bløde ved kasse 1 varTNielsen skrev:
Sendt fra Hong Kong
Importmoms 25% = 35kr
Importgebyr 128kr + 25% moms af gebyr 32kr = 160kr
Samlet pris 195kr
opkrævnings gebyeret 186,- plus momsen af varer og porto
Vil det sige du kun køre den på 12v så?:)TNielsen skrev:Min kører under halv kraft lige nu og har kun været i baljen et par timer, men man kan ikke høre den overhovedet
Min kører fuld skrald og kører IKKE bølger mere, da det lyder ad helvede til, når den går op og ned i fart!Jones skrev:Kan I fortælle om støjniveauet?
Kører kun 9v lige nuS1m0n skrev:Vil det sige du kun køre den på 12v så?:)TNielsen skrev:Min kører under halv kraft lige nu og har kun været i baljen et par timer, men man kan ikke høre den overhovedet
Vi er enige om at pumpen er på 8000L ved 24v ikk ? (HIGH MODE)TNielsen skrev:Kører kun 9v lige nuS1m0n skrev:Vil det sige du kun køre den på 12v så?:)TNielsen skrev:Min kører under halv kraft lige nu og har kun været i baljen et par timer, men man kan ikke høre den overhovedet
Den her: http://www.fish-street.com/12v_to_24v_p ... ement_pump" onclick="window.open(this.href);return false;Michael_F skrev:Hvad har du bestilt til at ændre hastigheden, Gizze?
Jo hvis du kører fuld skrald og sætter den ned svarer det til low.S1m0n skrev:Vi er enige om at pumpen er på 8000L ved 24v ikk ? (HIGH MODE)TNielsen skrev:Kører kun 9v lige nuS1m0n skrev:Vil det sige du kun køre den på 12v så?:)TNielsen skrev:Min kører under halv kraft lige nu og har kun været i baljen et par timer, men man kan ikke høre den overhovedet
Hvis du så køre 9v. svare det så ikk mere eller mindre til bare at køre på (LOW MODE) ?