Der er indbygget filter, med 3 kamre.
Kammer 1 - vandet kommer ind fra oven og går nedad til - Kammer 2 - Vandet går opad og ind i - Kammer 3 - hvor returpumpen sidder på 1100L.
Jeg har fundet frem til at jeg skal bruge følgende :
Skummer - men hvilken er god og lydløs, og kan være i min baggrund? har 40 cm vandstand, ville jo gerne undgå at skære i låget også. nogle forslag ??
Lys - Der sidder 1 stk pl rør 24w 10000kelvin i pt, efter hvad jeg har læst mig til kan jeg godt nøjes med at smide en ekstra rør i af samme type, men så er stenkoraller ikke muligt at holde ? og 48W er også i underkanten, men er der andre muligheder til mig akvarie, da jeg ønsker at bibeholde mit låg??
Cirkulation - Hydor nano koralia 1600, er mit valg da den er lille og lydløs, men burde jeg tage 2 x koralia 900 for at kunne lege mere med strømmen ??
LS og bund leder jeg efter med lys og lygte ved private for at spare på kronerne så kontakt mig gerne hvis du har (: !
Men jeg vil have 10-12 kg meget luftige og porøse levende sten i? Er det helt galt?
Mere eller mindre kg ?
Ville det ikke være alt der skulle gøres for at jeg kan starte op med god samvittighed og være forberedt på ikke at skulle opgradere i den nærmeste fremtid ?
Håber ikke det var for mange spørgsmål