Mexicanere der tager droppet!

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Mexicanere der tager droppet!

Indlæg af Bingocaller »

Er jeg den eneste der oplever at min Mexi turbo oftest tager turen op af glasset - for derefter at give slip et godt stykke oppe og hamre ned på bunden - for så at suge videre?

De kan sgu da ikke være så kloge at de ved det er energisparende da deres hus kan holde til det????
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Mexicanere der tager droppet!

Indlæg af MoG »

Jeg har også oplevet det.. Problemet er bare hvis de ligger så de ikke kan vende sig igen! Har prøvet det flere gange, hvor jeg til sidst har været nødt til at stikke armen i baljen og vende dem..
Morten
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Bingocaller »

Ja jeg er også nødt til at vende mine i ny og næ
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
TNielsen
Foxface
Foxface
Reactions:
16
Postnummer: 6500 Vojens
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Vojens

Indlæg af TNielsen »

Min gule kirurg klapper dem lige en med halen for at vende dem, men om det så er for at være ond eller venlig det kan så nok diskuteres for der er smæk på
Brugeravatar
jonas _sandager
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 8260 Viby Jylland
Saltvand siden?: 2013

Indlæg af jonas _sandager »

TNielsen skrev:Min gule kirurg klapper dem lige en med halen for at vende dem, men om det så er for at være ond eller venlig det kan så nok diskuteres for der er smæk på
Det var sgu smart :D

Jeg har haft lignende oplevelser med mine trochussnegle. Dem har jeg også måtte vende om, men kun når de har ligget lige ved glasset. Jeg har aldrig selv set dem falde ned, men da de er havnet lige midt på sandet, kan det næsten kun være glasset de er hoppet ned fra. Det er dog ved at være længe siden de sidst har gjort det, så måske har de lært lektien :be:
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"