Tak, dem vil jeg lige seNemme skrev:Hvad med youtube videoer? De er godt nok på engelsk, men det bliver også vist visuelt
http://m.youtube.com/#/watch?v=VT9tEHp8 ... ure%3Dplcp det er calcium
http://m.youtube.com/#/watch?feature=pl ... ure%3Dplcp det er magnesium
Hvilket oversættelse program tænker du på??Hartman skrev:Eller vælg oversæt til dansk. Den bruger jeg tit er også rimelig dårlig til engelsk.
Men den youtube video er super go.
Med risiko for af virke lidt frækStig Jest skrev:Med risiko for af virke nedladende, bliver jeg nød til at spørge: Hvad er det du vil have oversat? Der forekommer engelske 3 ord i brugsanvisningen.
Det første er Drop= Dråbe.
Det andet er Titration= Titrering
Det tredie er Used=brugt.
Titrering er del del af testen hvor du tilsætter titratrorvæske en dråbe af gangen, indtil væsken skifter farve.
Titration Used betyder mængden af brugt titratorvæske.
Håber du kan bruge dette til noget, eller skriv mig en PB
Mvh. Stig
Ha, så forstår jeg sgu bedre. Jeg kunne ikke forstå at du skulle have problemer med kortetkgkj skrev:Med risiko for af virke lidt frækså var det ikke brugsanvisnings kortet jeg tænkte på, jeg kan godt forstået selve kortet der, men hvis jeg gør det rigtigt så ligger min Mg på ca. 1955 og det sys jeg måske lige er en tand for højt
.
Jeg ved at med Jbl's testsæt der skal man, mener det er Ca man skal trække fra Mg for at få den rigtige resultat af Mg.
Derfor vil jeg godt ha selve manualen oversat til dansk, hvis du forstår
Der står at 0,01 = 20ppm så er det jo bare at at gange op det er ca. 0,98Stig Jest skrev:Ha, så forstår jeg sgu bedre. Jeg kunne ikke forstå at du skulle have problemer med kortetkgkj skrev:Med risiko for af virke lidt frækså var det ikke brugsanvisnings kortet jeg tænkte på, jeg kan godt forstået selve kortet der, men hvis jeg gør det rigtigt så ligger min Mg på ca. 1955 og det sys jeg måske lige er en tand for højt
.
Jeg ved at med Jbl's testsæt der skal man, mener det er Ca man skal trække fra Mg for at få den rigtige resultat af Mg.
Derfor vil jeg godt ha selve manualen oversat til dansk, hvis du forstår![]()
Hvordan kan du måle en MG på 1955 når tabellen kun går til 1600?
Jeg vidste ikke at der var en anden manual, den fulgte ikke med da jeg købte Reef Foundation sættet.
Der er ingen ting der skal trækkes fra, eller lægges til. Jeg har selv brugt sættet gennem 3-4 måneder og det virker godt her. Det eneste irriterende ved MG testen, er det med at man skal ryste glasset i 15 sek. efter tilsætningen af hver dråbe at væske A.
Mvh. Stig
Når du søger på en www adresse i google så kan du vælge oversættelse til dansk. Ikke den bedste oversættelse men kan bruges.kgkj skrev:Hvilket oversættelse program tænker du på??Hartman skrev:Eller vælg oversæt til dansk. Den bruger jeg tit er også rimelig dårlig til engelsk.
Men den youtube video er super go.