Imorges stod den ene side blå lys af - altså på den ene driver. Det har stået og blinket i noget tid.
Har skiftet driveren men det virker stadigt ikke - der kommer fint 240 volt ind i den nye driver (fandt Moente og jeg ud af da jeg havde instillet multimeteret forkert og der stod en stor gnist ud over det hele!)
Har også skiftet potmereter hvor de to drivere går til - der skrues fint op og ned for den ene - men den anden side er sten død
Har tjekket alle ledninger imellem ind og ud af driver
Hva fanden kan der være galt???????
Akut hjælp til min LED lampe
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions: 0
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Akut hjælp til min LED lampe
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- hellfish
- Rev haj
- 20
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Odense c
Re: Akut hjælp til min LED lampe
Har du målt med multimeteret over det hele? Det vel nærmest den eneste måde man kan pin pointe problemet..
En stor gnist betyder nok at 2 blottede afisolerede ledninger har rørt hinanden .. Det giver et stort smeld og en gnist.. Det samme skete for min nye vortech mp40 .. Der overlevede det hele dog heldigvis.. Så sørg lige for at alle ledninger er som de skal være først
En stor gnist betyder nok at 2 blottede afisolerede ledninger har rørt hinanden .. Det giver et stort smeld og en gnist.. Det samme skete for min nye vortech mp40 .. Der overlevede det hele dog heldigvis.. Så sørg lige for at alle ledninger er som de skal være først

- Bingocaller
- Rev haj
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Re: Akut hjælp til min LED lampe
Nej for jeg ved ikke hvad jeg skal stille multimeteret på for at måle på dioderne?
Hvad skal jeg dreje den over på? og kan sætte min sort og rød ledning 3 steder?
# Com (går ud fra den sorte skal sidde her)
# VOHMmA (rød)
eller
# 10ADC (Rød)
?????
Hvad skal jeg dreje den over på? og kan sætte min sort og rød ledning 3 steder?
# Com (går ud fra den sorte skal sidde her)
# VOHMmA (rød)
eller
# 10ADC (Rød)
?????
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...