Er det så ikke lige så billigt at købe kompletepeder skrev:Husk at købe propellerne med til 6095 de passer nemlig også til 6055 så er der virkelig dømt bred flow!!og så husk da' lige et nyt disk sæt når i er ved det!!

Er det så ikke lige så billigt at købe kompletepeder skrev:Husk at købe propellerne med til 6095 de passer nemlig også til 6055 så er der virkelig dømt bred flow!!og så husk da' lige et nyt disk sæt når i er ved det!!
Tak, og i lige mådeAndersGS skrev:Det spiller bareglædelig jul min ven
179kr for en komplet opgradering det er da' ikke så galt i vores verdenandersboerglum skrev:Er det så ikke lige så billigt at købe kompletepeder skrev:Husk at købe propellerne med til 6095 de passer nemlig også til 6055 så er der virkelig dømt bred flow!!og så husk da' lige et nyt disk sæt når i er ved det!!
Du begynder at lyde som konen når hun står og skal vælge tøj.. Tag dig sammen, Anders!andersboerglum skrev:Der er ikke sket så meget.
Den er ikke koblet på endnu, og bliver det måske heller ikke. Det skab jeg har købt passer bare ikke lige alligevel, synes jeg!
Så ved ikke hvad jeg vil
Det kan vi sagtens finde ud afjacobfisk skrev:ser sq godt ud Anders ser virkelig ud til det gror super tror vi 2 snart skal bytte lidt fragmenter igenhehe
Mange tak, og I er velkommen forbitoni skrev:Super fedt Anders, selv du har den gode gamle HQI'er over lige nu![]()
Tror vi må kigge forbi en dag stjæle nogle frags![]()
Og olivenkirurgen, den kan anbefales. Vi fik en til samlingen for 2 uger siden
Det havde jeg sgu slet ikke tænkt på, Poul. Men tak for at minde mig på det, og flytter det ned i underskabetPoulD skrev:Skal da love for du har fået gang i væksten af dine koraller.
Jeg ved ikke hvor stor betydning det har, men personligt ville jeg finde et andet sted at opbevare blå flasker, flage foder og reef pearls.
Jeg er næsten sikker på de blå flasker ikke har behov for 8-10 timers kraftig daglig belysning![]()
Jeg ville ikke selv spise fødevarer som havde været opbevaret på den måde i ugevis, måske månedsvis. Best case scenario er nok tab af næringsværdi og vitaminer. I worst case scenario er fugt og varme vel idelle betingelser for bakterier og svamp som ikke er godt for helbredet at indtage.