Forår i luften - mangel på damer?
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Forår i luften - mangel på damer?
Har for sjov kommet ca. 20 artemia i et lille 5L for at se om jeg kunne få dem til at yngle . Jeg er lige kommet hjem fra skiferie og regnede med de ville være døde efter 8 dage uden mad, men umiddelbart ser det ud til at alle har overlevet. Og efter have lyttet til Mickie Krause "Ich bin solo" i 8 dage, skal jeg da lige love for der er gået forår i den. Kan ikke få øje på een eneste solo artemia i karet. Tror dog der må være en udpræget mangel på damer til det swinger party . . . . eller er artemia generelt til sandwich lege? De hænger i al fald sammen i grupper på 3 eller 4:
.
PS: Kom hjem sent lørdag aften til en optøet fryser. Min pincet er bestemt ikke glad for flagefoder så det var rigtig dårlig timing. Heldigvis er der jo mange hjælpsomme folk her på forum, og Troels var så rar at forære mig en håndfuld mysis terninger, så den ikke skulle sulte 3 dage yderligere. Jeg kunne naturligvis have brugt mine 20 artemia, men med så få, ville de andre rovdyr have ædt dem hurtigere end pincetten kunne nå at blinke. Så mange tak for hjælpen Troels

I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;