gas skrev:mit er 130#90#50 og har hørt ved martin og han siger at jeg skal ha 96 led over mit
For bare led så løber det op i 3000 kr -..
Kan det så betale sig at bygge til så stort akvarie da man kan bestille en led lampe på ebay.uk.com til omkring 2-2500 kr færdigbygget i størrelse 150cm L med 3 rækker led.
gas skrev:mit er 130#90#50 og har hørt ved martin og han siger at jeg skal ha 96 led over mit
Kan det så betale sig at bygge til så stort akvarie da man kan bestille en led lampe på ebay.uk.com til omkring 2-2500 kr færdigbygget i størrelse 150cm L med 3 rækker led.
Du havde regnet ud at der skulle bruges 96 dioder, derfor skal du jo have 2 stk af de lamper, da der kun er 55 dioder i hver - formentligt
Du havde regnet ud at der skulle bruges 96 dioder, derfor skal du jo have 2 stk af de lamper, da der kun er 55 dioder i hver - formentligt
Hvor kunne du se det for jeg kiggede ellers efter det men kunne ikke finde det ?
Hvis du kigger på billederne så kan du se at det hverken er 1watts dioder eller 3w der er tunet.
Afstanden mellem dioderne svarer ret godt til den man vil bruge med 3watts dioder.
Carsten skrev:Hvis du kigger på billederne så kan du se at det hverken er 1watts dioder eller 3w der er tunet.
Afstanden mellem dioderne svarer ret godt til den man vil bruge med 3watts dioder.
Dioder der er tunet ? det er der ikke noget der hedder..
Carsten skrev:Når du er så fandens klog, hvorfor har du ikke selv fundet ud af svaret
jeg forstår ikke hvad du mener .. For iflg datasheet så er der min og max værdi for dioderne. eks. min 3w max 10w.
Derfor forstår jeg ikke hvad du mener.
Er da ked af du regere sådan. Vi er her for at hjælpe hinanden jeg kan med garanti lære mere af dig end du kan af mig.