Det ser for vildt ud! Det er lige før jeg skulle ringe til chefen i morgen tidlig og meddele at jeg desværre ikke kan komme på arbejde fordi jeg er på vej til hovedstaden efter dyr til mit akvarie.......
Birkefeldt skrev:Det ser for vildt ud! Det er lige før jeg skulle ringe til chefen i morgen tidlig og meddele at jeg desværre ikke kan komme på arbejde fordi jeg er på vej til hovedstaden efter dyr til mit akvarie.......
Hehe, du kunne jo starte op med et helt nyt koncept Kenneth:
Næste De Cocean tur 1. april - - FaceTime - - Fredericia kl 16:05, Vejle 16:40, Silkeborg kl. 17:40 - - Tilbud på 20L De Cocean Mg
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Birkefeldt skrev:Det ser for vildt ud! Det er lige før jeg skulle ringe til chefen i morgen tidlig og meddele at jeg desværre ikke kan komme på arbejde fordi jeg er på vej til hovedstaden efter dyr til mit akvarie.......
Næste De Cocean tur 1. april - - FaceTime - - Fredericia kl 16:05, Vejle 16:40, Silkeborg kl. 17:40 - - Tilbud på 20L De Cocean Mg
Hehe... Tror ikke det vil fungere. Hvis først jeg fik fyldt bilen med sådan nogle koraller dér, ville jeg ikke af med dem igen...
KimHulk skrev:Er du sindssyg mand de ser store ud i forhold til de sidste par sendinger han har haft.. Der tør jeg ik bevæge mig ned pt!
Men mon ikke prisen er derefter? Hvad koster sådan en lækker sag ?
Acroerne går fra ca 200 -1000 kr ,og det er de helt store (som små tallerkner) i ultrafarver som koster en tusse - kan oplyse der kan kun være 4-5 i en af kasserne....
Jeg må snart forbi den mand og hans forretning. F... de er flotte de koraller!!
Især efter at baljen kører igen med hjælp fra Pederrevbandit kribler det jo lidt i fingerne for at få fyldt alle de tomme pladser med sps.
Flot sending!!!
flzak skrev:Jeg må snart forbi den mand og hans forretning. F... de er flotte de koraller!!
Især efter at baljen kører igen med hjælp fra Pederrevbandit kribler det jo lidt i fingerne for at få fyldt alle de tomme pladser med sps.
Flot sending!!!
KimHulk skrev:Er du sindssyg mand de ser store ud i forhold til de sidste par sendinger han har haft.. Der tør jeg ik bevæge mig ned pt!
Men mon ikke prisen er derefter? Hvad koster sådan en lækker sag ?
Acroerne går fra ca 200 -1000 kr ,og det er de helt store (som små tallerkner) i ultrafarver som koster en tusse - kan oplyse der kan kun være 4-5 i en af kasserne....
flzak skrev:Jeg må snart forbi den mand og hans forretning. F... de er flotte de koraller!!
Flot sending!!!
Hvorfor blev det til Pederrevbandit LOl
He he, den er jeg sgu med på - eller bare banditten blandet venner Det må være prisen for at hjælpe os alle sammen - kær bandit har mange navne eller hvordan er det nu det er..