Så har jeg været igang med en ny omgang glasrose bekæmpning... har længe gået og set på en masse glasroser, men ville lige havde de havde en størrelse så de var til at prikke i

Også var der jo en kæmpe en på bagsiden som jeg har vidst var der de sidste par uger, så syntes lige jeg vil smide et billede op af djævlen efter stenen blev vendt, den fangarme er lige så store som de andre glasroser var... ca. 2,5 cm lange.... men nu den væk og tror jeg fik det hele med ind i sprøjten
Desuden har jeg måtte indse jeg bliver nød til at pakke mine zoaer væk fra lyset, det er simpelthen for kraftigt til de vil åbne sig, selv når de står på bunden, så jeg er begyndt at flytte dem i skyggen, så nu åbner de sig igen, dog ikke helt
Men nogle af mine montipora fragmenter er vokset fast til stenene så de må jo trives godt nok
desuden er der dukket 2 små snegle op, en lille en med hvis skal i mit refugium på en 3-4 mm og en i mit display med brun skal på en 5-6 mm

dog har jeg kun set hver af dem en gang, men så er der jo noget man kan gå og kigge efter, indtil jeg for fisk i

men skal jeg i aften, så der kommer nok billeder imorgen