Miss Marpel i akvariet (MurderMystery)

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
gernerhahn
Reactions:

Miss Marpel i akvariet (MurderMystery)

Indlæg af gernerhahn »

Voldssag med mulig dø til følge nr. 1

Offer: 2 sandsøstjerner på 10 cm. i diameter blev natten til i går angrebet af udkendte gerningsmænd brækkede en arm på hver, så den nu kun er halvt fastgjort.

Til stede var: 3 Ocellaris, 1 Hugo, 1 anemone, 2 Turbosnegle, 1 Wurdemanireje og 5 errimitkrebs.

Der var ingen vidner og ingen af de til stedeværende vil udtale sig, formentlig af frygt for reprisalier.

Ved overvågning viste det sig at erritmiterne vendte tilbage til offeret for at undersøge dem. Dette har foranledet at krebsne nu er vartægtsfængslet i sumpet på udbestemt tid.
Krebsefloken består at 3 sortbenen fra Etheg og en 1 blå- og 1 rødbenet.

Da der ikke er nogel vidner eller nogen der har tilstået, søges lignede sager der kunne danne præcedens for domsafsigelsen.

Under-under kriminal inkompitendisær

Gerner

Søstjernene har nu fået kirugisk fjernet den defekte arme og sunder sig i sandet.
Erik N
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 7600 Struer
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 7600 Struer

Indlæg af Erik N »

He he humor :-) men de dybeste tanker går til de stakkels ofre
Brugeravatar
Nolan
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 8970 Havndal
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Demstrup

Indlæg af Nolan »

:lol:

Ikke fordi jeg har nogen forslag men god griner jeg fik af dette indlæg. Held og lykke med opklaringen.

/Kim
Brugeravatar
Flemming
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
20
Postnummer: 4320 Lejre
Saltvand siden?: 2000
Geografisk sted: Lejre/ Sjælland

Indlæg af Flemming »

Hej Gerner
Jeg oplever også at mine eremitkrebs attacker mine søstjerner og bider op til alle armene af !! De kan være ret glubske.
Hilsen
Flemming
cschultz
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
20
Postnummer: 8541 Skødstrup
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ametystvej 33

Indlæg af cschultz »

Jeg har senest oplevet at en Harlekinreje smuk men nådeløs dræber af alle slags søstjerner ikke alene de mange små iiriterende men både Blå og sandsøstjerner måtte lade livet , det var dog lettere at fastslå morderen da rejen sad ovenpå søstjernen indtil der ikke var mere tilbage og så dereftervidere i tagselv bordet.
God jagt
Med venlig hilsen

Claus Schultz

400 l. Tunze 6000 med singlecont. Eheim 1060 til Titan 1500 køler på loft,
Deltec returpumpe, Vecton 15 w. uv, 60 l todelt sump,2x 250 w hqi 2x24 w.blå lysstofrør
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

cschultz skrev:Jeg har senest oplevet at en Harlekinreje smuk men nådeløs dræber af alle slags søstjerner ikke alene de mange små iiriterende men både Blå og sandsøstjerner måtte lade livet , det var dog lettere at fastslå morderen da rejen sad ovenpå søstjernen indtil der ikke var mere tilbage og så dereftervidere i tagselv bordet.
God jagt
Det burde da ikke komme som en overaskelse, da harlekin rejer kun lever af søstjerner.
gernerhahn
Reactions:

Indlæg af gernerhahn »

Errimiterne er blev dømt på indicier. G.Bush har givet tilladelse til dødsstraffen, men hvis der er nogen der vil appelere, eller driver et Amnesty Int. akvarie der vil have dem udleveret til langliv afsogning, bedest de rette henvendelse.

Søstjerener har dog givet afklad på at sagsøge for svige og smerte, da bevisegrundlaget var for spinklet.

Sagen henlæggens.
kaan
Reactions:

Indlæg af kaan »

jeg har et high security fængsel til dem hvis det er.
gernerhahn
Reactions:

Indlæg af gernerhahn »

A la Guantanamo? *GG* Send en PB med din ard. Du skulle vel ikke have nogle turbosnegle at lave fangeudvækslig med?
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"