Jeg skal til at bestille et diamant bor ,men hvor stor skal det være så det passer til pvc fra koishoppen ?
Jeg skal have pvc 32mm til mit akvarie på 530 L , det er blevet guidet til så det må jeg stole på .

Det er også det jeg regner med at gøre.Carsten skrev:Den 32/40mm rørgennemføring jeg sidder med, passer på et 42mm hul
http://www.ebay.com/itm/42mm-Diamond-co ... 1c0df250fd" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg vil anbefale dig at få gennemføringen hjem og så måle den selv, og derefter bestille den som passer
siqu skrev: Kan man ikke bruge almindelig pvc til håndvask som kan købes i XL-byg osv ? Det er jo også 32mm
Tryk, er du gal at de vvs pvc rør de kan tåle mange bar tryk, og jo de findes i 32 mm , tjek dine egne dem du har under vasken.. Hvorfor skulle de ikke kunne limes ? Materiale de er lavet i er nøjagtig det samme som hos koishoppen, kan ikke rigtig se forskel ud over at de er billigere hos koishoppen.Carsten skrev:siqu skrev: Kan man ikke bruge almindelig pvc til håndvask som kan købes i XL-byg osv ? Det er jo også 32mm
Det emne har snart været oppe mange gange, og svaret er NEJ.
Det pvc er ikke beregnet til at blive limet og heller ikke beregnet til tryk.
Har heller ikke hørt/set at der skulle findes rørgennemføringer i den slags vvs pvc