PoulD skrev:Der er mange muligheder for at styre dem.
En mulighed er f.eks. en GHL ProfiLux, eller Aquatronica, der skal du vælge D modellen med 1-10V styreindgang.
En anden mulighed for at styre D modellen er f.eks. at styre det rent manuelt med et eller flere potmetre, a la det her: http://www.rapidled.com/diy-2-color-dimming-kit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis du går efter at lave noget DIY conroller med f.eks. Arduino eller noget a la det Nolan har lavet, skal du vælge P modellen
Da jeg snart står over for nye udfordringer ku jeg godt tænke mig at "lære" lidt mere om måden at styre 2-3 driver af D modellen via en aquatronica. Kan ikk rigtig finde ud af om der skal tilkøbes noget til aquatronica'en som muliggøre dette eller hvordan det skal strikkes sammen? Kan man lave sunrise osv gennem denne computer? Går ud fra driverne skal tilsluttes strøm via strømskinden, men hva skal dimming ledningerne?
Håber nogle venlige sjæle vil prøve at sætte mig en smule mere ind i tingene. Har læst og læst. Men er nået til det punkt hvor mere ikke gør godt
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
Sakset fra RC i sidste besvarelse:
Btw if you have a bit of patience in more or less a month we are going to release a new opend module 0-10V which can dimm aldo DIY light if the power unit is compatible.
Det lyder jo meget lovende. Da det blev posted for ca en måned siden må den jo være lige på trapperne:)
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!