Jeg snakkede kort med DecOcean Carsten i weekenden om muligheden med at lave en DIY PO4 reaktor efter egne mål, dog er jeg ikke den fødte handyman, så håber, at nogen herinde kan henvise mig til en Step-By-Step guide

På forhånd tak.
Ikke igennem hans webshop vel?jacob s skrev:du kan få dem på mål hos reeffarmer
Fedt. Jeg skal også ha lavet en og det er perfekt system da jeg har sådan et rør liggende.JobbeDK skrev:Jeg har lavet en ud af et sediment filter rør fra et osmose anlæg. Det kostede mig ca. 100 kr.
Problemet er hvis dit flow op til akvariet er for stort så trykker du alt Rowa op i toppen af filterhuset og propper det til så der ikke er flow igennem.Bobbe88 skrev:Nu har jeg jo ikke så meget plads i min sump, så jeg havde en plan om, at sætte reaktoren direkte på min returpumpe. Kan ikke selv se nogen bivirkninger med det, men vil lige høre jeres mening
Ahhh, det kan jeg godt se. Hvad er det anbefalede flow?Macdoo skrev:Problemet er hvis dit flow op til akvariet er for stort så trykker du alt Rowa op i toppen af filterhuset og propper det til så der ikke er flow igennem.Bobbe88 skrev:Nu har jeg jo ikke så meget plads i min sump, så jeg havde en plan om, at sætte reaktoren direkte på min returpumpe. Kan ikke selv se nogen bivirkninger med det, men vil lige høre jeres mening