Fisk med fly fra cph-Aal

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Mikkel sloth
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions: 0
14
Postnummer: 9400 Nørresundby
Saltvand siden?: 2010

Fisk med fly fra cph-Aal

Indlæg af Mikkel sloth »

Hej! :) jeg står overfor at skulle en weekend til cph i løbet af foråret. Da i har nogle flotte forretninger, kunne det jo være man skulle have lidt med hjem :)! Mit spørgsmål er så, må man medbringe en flamingo kasse med saltvandsfisk/koraller og få den med til Aalborg igen ? Altså den skal ikke med op på sæderne, men bare i cargo, så jeg kan få den udleveret i Aalborg :)!
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions: 10
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Fisk med fly fra cph-Aal

Indlæg af Carsten »

Mikkel sloth skrev:Hej! :) jeg står overfor at skulle en weekend til cph i løbet af foråret. Da i har nogle flotte forretninger, kunne det jo være man skulle have lidt med hjem :)! Mit spørgsmål er så, må man medbringe en flamingo kasse med saltvandsfisk/koraller og få den med til Aalborg igen ? Altså den skal ikke med op på sæderne, men bare i cargo, så jeg kan få den udleveret i Aalborg :)!
Det skal du nok lige høre flyselskabet om og ikke os.
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
13
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af MoG »

Mit GÆT ville være at det kan man godt.. Eftersom
Det er indenrigs, så er der nok ikke de store restriktioner, Så længe det er forsvarligt pakket ind. Men som Carsten siger, så er det nok nemmest at kontakte flyselskabet ...
Morten
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions: 17
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

Hvsi du ikke vil have dem med i kabinen, vil jeg tro du næsten er nødt til at fortælle det til flyselskabet, for at være sikker på rimelig temperatur og tryk i cargo. Og så bliver du sgu nok afkrævet ekstra 150 kr, eller så :-)
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Mikkel sloth
Palet kirurg
Palet kirurg
14
Postnummer: 9400 Nørresundby
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Mikkel sloth »

Ja selvfølgelig skal man forhøre sig med flyselskabet :)! Jeg arbejder faktisk selv på Aalborg lufthavn som portør, og har forhørt mig hos kollegaer, men de ved intet :b skal så flyve med Norwegian og de har ikke base i Aalborg. Derfor jeg tænkte om i havde erfaring med det :)! Der er i alle norwegians 373-800 fly, varme og korrekt tryk i lastrummene, dog kan varmen slåes fra i det bagerste lastrum. Men Avi (dyr) skal jo så altid lastes i det forreste :)!
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"