Kirurger hos Dyrehandleren

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Steffenhn
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions: 0
15
Postnummer: 5230 Odense M
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fyn, Odense

Kirurger hos Dyrehandleren

Indlæg af Steffenhn »

Er der nogen der har været hos Dyrehandleren i Horsens en af dagene og har set hvad han ligger inde med af fisk og kirurger ?
Jeg er på udkig efter Z. flavescens eller C. strigosus

Er der nogen der ved om han har nogle G. loreto, P. fridmani eller Pterosynchiropus splendidus (Mandarin)

Jeg har prøvet at ringe samt skrive til ham, så jeg tænkte at jeg lige ville prøve at høre folk herinde :beer:
Første forsøg: 140L Cube: link
Andet forsøg: 288L Shallow reef: link
Nuværende akvarie: 206L Shallow reef: link
Gino
Rev haj
Rev haj
Reactions: 88
16
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Kirurger hos Dyrehandleren

Indlæg af Gino »

Steffenhn skrev:Er der nogen der har været hos Dyrehandleren i Horsens en af dagene og har set hvad han ligger inde med af fisk og kirurger ?

Er der nogen der ved om han har nogle G. loreto, P. fridmani eller Pterosynchiropus splendidus (Mandarin)

Jeg har prøvet at ringe samt skrive til ham, så jeg tænkte at jeg lige ville prøve at høre folk herinde :beer:
Hej Steffen

Det er ikk så mange dage siden at han havde gule kiruger og mandarinfisk! strigosus har han også ofte.

På lørdag kommer der en fiskesending hjem ved jeg og der kommer gulekiruger osv hjem hvis det selvfølgelig er med, er jo altid et sats.

MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Brugeravatar
Steffenhn
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions: 0
15
Postnummer: 5230 Odense M
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fyn, Odense

Re: Kirurger hos Dyrehandleren

Indlæg af Steffenhn »

Gino skrev:
Steffenhn skrev:Er der nogen der har været hos Dyrehandleren i Horsens en af dagene og har set hvad han ligger inde med af fisk og kirurger ?

Hej Steffen

Det er ikk så mange dage siden at han havde gule kiruger og mandarinfisk! strigosus har han også ofte.

På lørdag kommer der en fiskesending hjem ved jeg og der kommer gulekiruger osv hjem hvis det selvfølgelig er med, er jo altid et sats.

MVH
Det lyder rigtig godt! Håber jeg kan få fat på ham via tlf, for så er det da værd at overveje at køre derop. Har du hans tlf nummer, hvis ja, må du godt sende det på PB hvis du gider :beer:
Første forsøg: 140L Cube: link
Andet forsøg: 288L Shallow reef: link
Nuværende akvarie: 206L Shallow reef: link
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"