Jeg vil gerne fokusere lidt mere på fisk, end jeg har gjort hidtil og samtidig skære lidt ned på korallerne. Tror det ku være fedt, hvis man nærmest kun har koraller på den lette stensætning midt i, og at det os er der, der er mest lys, så det bliver en lysning med koraller og så det udenomkring bliver mere mørkt grotteagtigt.
Har tænkt mig at beklæde min baggrund med sort folie, som jeg os har på mit nuværende akvarie. Udover har jeg tænk at beklæde baggrund og evt side med moduler, og evt nogle moduler som kommer oppefra og stikker ned i vandet, synes det gir en fed effekt. Modulerne sku være fra BTN eller Rockzolid. Jeg har set flere rigtig fede akvarier med deres moduler, ( ferskvand vel og mærke).
Hvad er jeres mening om min ide? Vil det se helt åndsvagt ud og hører det sig kun hjemme i ferskvand? Og vil det ku give nogle komplikationer med de moduler? Ved flere har brugt slimline baggrunde fra BTN til saltvand, så de kan sagtens bruges til det.
Smider lige et par billeder, med lidt forskellige eksempler, både mht indbygning, baggrund og stensætning.
Mvh Dennis