Er det den bedste led lampe til prisen?
Akvariet er 70x45x45 og skal fyldes med div. montiporaer(digita, superman, plade og andre) og hystrix mm.
Det skal være led. Hvis der er bedre alternativer må i meget gerne smide et link
Ja!...det er helt korrekt, man indstiller farve og styrke manuelt på 2 knapper oven på lampen og sætter stikket i et tænd/slukur....og det er så det! Simpelt, tilstrækkeligt, lydløst og kompakt.permadsen12 skrev:Tillader mig lige at låne tråden, da det relatere til ovenstående.
Leif - den Kessil, kan som jeg ser det, give både blåt og hvidt lys, men det skal reguleres manuelt. Dvs. man kan ikke køre program, som starter op med blåt, går over i hvidt og slutter af i blåt igen ved aften. Er det korrekt opfattet ?
Jeg har ligeledes et tillægsspørgsmål til disse lamperleifkrarup skrev:Ja!...det er helt korrekt, man indstiller farve og styrke manuelt på 2 knapper oven på lampen og sætter stikket i et tænd/slukur....og det er så det! Simpelt, tilstrækkeligt, lydløst og kompakt.permadsen12 skrev:Tillader mig lige at låne tråden, da det relatere til ovenstående.
Leif - den Kessil, kan som jeg ser det, give både blåt og hvidt lys, men det skal reguleres manuelt. Dvs. man kan ikke køre program, som starter op med blåt, går over i hvidt og slutter af i blåt igen ved aften. Er det korrekt opfattet ?
Har prøvet computerstyrede ledlamper, og det var sjovt nok......men i længden blev det mig ligegyldigt og det er ikke længere noget jeg vil betale for.
Kessil kan sammenlignes med en HQI, blot med den forskel at farve og styrke kan reguleres uden videre.
Hejsa,dekoin skrev:Tusind tak for indspark. Fælles for alle indlæggene er at I foreslår andre lamper end silent storm, er det fordi den ikke er kraftig nok til monti eller er der bare ingen der har erfaringer med den?
Ved godt der er anbefalinger på ultras hjemmeside men vil gerne høre fra folk her på forum også
Jeg tror Silent storm er en helt fin lampe. De få der har den plejer at rose den. Tror bare silent storm drukner lidt i alt den hype der er omkring maxspect razor for tiden. Dem er der flere der har og de ligger i samme prisklasse. Hvilken af dem der er bedst er nok svært at sige, tror de er nogenlunde lige gode. De billeder jeg har set af lyset fra begge lamper ser i hvert fald fint ud.dekoin skrev:Tusind tak for indspark. Fælles for alle indlæggene er at I foreslår andre lamper end silent storm, er det fordi den ikke er kraftig nok til monti eller er der bare ingen der har erfaringer med den?
Ved godt der er anbefalinger på ultras hjemmeside men vil gerne høre fra folk her på forum også
Birkefeldt skrev:Jeg tror Silent storm er en helt fin lampe. De få der har den plejer at rose den. Tror bare silent storm drukner lidt i alt den hype der er omkring maxspect razor for tiden. Dem er der flere der har og de ligger i samme prisklasse. Hvilken af dem der er bedst er nok svært at sige, tror de er nogenlunde lige gode. De billeder jeg har set af lyset fra begge lamper ser i hvert fald fint ud.dekoin skrev:Tusind tak for indspark. Fælles for alle indlæggene er at I foreslår andre lamper end silent storm, er det fordi den ikke er kraftig nok til monti eller er der bare ingen der har erfaringer med den?
Mvh kenneth