Virkelig hurtig levering, og mener virkelig hurtig

Og så lige de 12,50 euro i forsendelse af 31,5 kg pakke leveret på 2 sal, det er da for vildt

Pakken bliver også leveret CO2 neutralt igen en fin detalje.
Og du som kun har 50 kilometer derned kan ikke tysk. Hvordan følger du dog med i alle Hansi Hinterseher programmerne???Petercw skrev:Hvis man dog bare kunne forstå en smule af det tyske sprog, så ville det da være fantastisk hehe
Priserne herhjemme har ændret sig en del i den senere tid, og stik imod alt andet, så er priserne blevet lavere.Dragefisken skrev:Men kan det betale sig? Jeg mener den lampe jeg købte for tre uger siden har samme pris som den jeg købte hos Decocean.
Jeg har ikke en anelse om hvad det er for nogle programmer, men på deres forside kunne jeg da se at deres Maxspect lampe koster mere der, end jeg selv har givet herhjemmeCarsten skrev:Og du som kun har 50 kilometer derned kan ikke tysk. Hvordan følger du dog med i alle Hansi Hinterseher programmerne???Petercw skrev:Hvis man dog bare kunne forstå en smule af det tyske sprog, så ville det da være fantastisk hehe
Hi hi behøves ikke kan jo få skidtet til at gro hernbd skrev:Hvad købte du, Jesper? 31,5 kg. sps fragmenter?
Så er der ko ikke noget a sige til det gror sådanJesper ØH skrev:Hi hi behøves ikke kan jo få skidtet til at gro hernbd skrev:Hvad købte du, Jesper? 31,5 kg. sps fragmenter?Det er 31,5 kg Balling jeg har købt
jeg har søgt meget på led lamper det sidste stykke tid og ja det kan ikke betale sig at købe maxspect i udlandet enten er prisen det samme ellers har den været dyrere end herhjemme.Petercw skrev:Jeg har ikke en anelse om hvad det er for nogle programmer, men på deres forside kunne jeg da se at deres Maxspect lampe koster mere der, end jeg selv har givet herhjemmeCarsten skrev:Og du som kun har 50 kilometer derned kan ikke tysk. Hvordan følger du dog med i alle Hansi Hinterseher programmerne???Petercw skrev:Hvis man dog bare kunne forstå en smule af det tyske sprog, så ville det da være fantastisk hehe![]()
Har dog overvejet at køre syd på engang, for at se hvad de har at byde på dernede, men jeg vil også gerne støtte de lokale herhjemme.