Det driller lidt at få fremskaffet vandfast mdf til normale penge i det østjyske..
Har imellemtiden gjort rørføringen færdig - Lige nu kører vandet i overløbsboksen på det store for at tjekke rørføringen, og så jeg kan se liidt saltvand fra sofaen
Nu roder jeg med stensætningen. Skal have dekoreret overløbsboksen på forsiden så den bliver en del af en søjle, og så vil jeg bruge de, nu lidt indkørte, ls fra fragtanken til at forbinde søjlerne i et lavt plateau.
Købte noget brugt keramikbaggrund i tirsdags, som jeg har skåret til og hakket hylder af, så de ikke er for tæt på frontglasset.
Og her er stenene i fragment akvariet (Kørt +5 uger - sumpen er også fuld) - som får en daglig dosis foder og ammonium nitrat.
Værdierne er ellers godt på plads - men det skal nok bliver ødelagt når DT kommer på
Skummeren finder heller ikke så meget mere. Har iøvrigt lavet en lille akryl kasse, som hænger på overløbet ned til skummeren, den kan jeg ligge vat i når jeg roder i baljen.
Har iøvrigt bestemt mig for at sætte 3 Maxspect på alligevel.. 4x39w t5 vil sikkert give en varm lampekasse der skal ventileres kraftigt, for at de 2 Maxspect ikke bliver varme.
Mvh.
PP