I min kommende balje.
I min søgen faldt jeg over denne video på youtube
[video][/video]
Larmer de virkelig så meget ????
I så fald er mit valg meget nemt!
Så bliver det Tunze pumper i mit nye setup!
Det der ville jeg blive idiot af at høre på

Jeg tør simpelthen ikke at tage chancen med en Mp40.dyne skrev:jeg har haft mp10 syntes faktisk ikke den larmede så galt men kommernok også an på hvordan den skal køremed hensyn til flow
mp40 skal jo ikke køre så hurtig som mp10 for at lave det samme flow så måske det var et bedere valg
Jeg har selv haft en MP40, og den røg stort set ligeså hurtigt ud, som den kom i. Jeg har to stk. Tunze 6055 i mit, og dem har jeg moddet med propelhuset fra en Tunze 6095, og det virker bare, og mine pumper er det, som man stort set kan kalde lydløseGizze skrev:Jeg tør simpelthen ikke at tage chancen med en Mp40.dyne skrev:jeg har haft mp10 syntes faktisk ikke den larmede så galt men kommernok også an på hvordan den skal køremed hensyn til flow
mp40 skal jo ikke køre så hurtig som mp10 for at lave det samme flow så måske det var et bedere valg
Jeg er vant til at mine pumper er total lydløse.
Sådan skulle det gerne blive ved med at være
bima skrev:Sammenlignet med en gammel tunet Puch Maxi
Larmer den vel ikke så megethæ hæ
Hehe, men det er tæt påpederrevnørd skrev:bima skrev:Sammenlignet med en gammel tunet Puch Maxi
Larmer den vel ikke så megethæ hæ
Jeg vil lige sige, at jeg smed et ur der tikkede langt ud i haven en sommernat sidste årBirkefeldt skrev:Det virker som om lydløshed er blevet vigtigt for rigtig mange danske saltvandsakvarister. Og for dem er vortech ikke den bedste løsning. Men for os, som aldrig er blevet vænnet til at man ikke må kunne høre akvariet, er vortech en rigtig stærk pumpe med nogle unikke egenskaber. Jeg er i hvert fald meget tilfreds. Blot for at tråden ikke bliver for ensporet.![]()
Mvh Kenneth
Vortech er rigtig smarte og helt sikkert Top Dollar kvalitet.Birkefeldt skrev:Det virker som om lydløshed er blevet vigtigt for rigtig mange danske saltvandsakvarister. Og for dem er vortech ikke den bedste løsning. Men for os, som aldrig er blevet vænnet til at man ikke må kunne høre akvariet, er vortech en rigtig stærk pumpe med nogle unikke egenskaber. Jeg er i hvert fald meget tilfreds. Blot for at tråden ikke bliver for ensporet.![]()
Mvh Kenneth
Enig, Har selv 2 stk MP 10. De knurre lidt når de køre med +70% ydelse. Men ud over det giver de et virkeligt godt flow og har nogle super indstillingsmulighederBirkefeldt skrev:Det virker som om lydløshed er blevet vigtigt for rigtig mange danske saltvandsakvarister. Og for dem er vortech ikke den bedste løsning. Men for os, som aldrig er blevet vænnet til at man ikke må kunne høre akvariet, er vortech en rigtig stærk pumpe med nogle unikke egenskaber. Jeg er i hvert fald meget tilfreds. Blot for at tråden ikke bliver for ensporet.![]()
Mvh Kenneth