+ 1pederrevnørd skrev:"Casper" lad os da se nogle billeder fra din balje![]()
Mvh
Peder

+ 1pederrevnørd skrev:"Casper" lad os da se nogle billeder fra din balje![]()
Mvh
Peder
- 1kenneth olsen skrev:+ 1pederrevnørd skrev:"Casper" lad os da se nogle billeder fra din balje![]()
Mvh
Peder
Desværre er det ikke irrelavant.Lord Mike skrev:- 1kenneth olsen skrev:+ 1pederrevnørd skrev:"Casper" lad os da se nogle billeder fra din balje![]()
Mvh
PederTotal irrelavant for trådens emne.
Nu er det ikke for at forsvare trådstarter, men det kan simpelhen ikke være rigtig at fordi man ikke har samme holdning omkring en forhandler (uanset hvilken) så skal denne person "jagtes" og samtidig mistænkliggøres.Søren Ravn skrev:Desværre er det ikke irrelavant.Lord Mike skrev:- 1kenneth olsen skrev:+ 1pederrevnørd skrev:"Casper" lad os da se nogle billeder fra din balje![]()
Mvh
Der dukker desværre sometider "undercover" nye bruger op, der er ude efter vise forhandlere.
Håber ikke casper er en af dem.
/søren
Der godt kan lide en rodet special butik
Du har 100% ret.Lord Mike skrev:Nu er det ikke for at forsvare trådstarter, men det kan simpelhen ikke være rigtig at fordi man ikke har samme holdning omkring en forhandler (uanset hvilken) så skal denne person "jagtes" og samtidig mistænkliggøres.Søren Ravn skrev:Desværre er det ikke irrelavant.Lord Mike skrev:- 1kenneth olsen skrev:+ 1pederrevnørd skrev:"Casper" lad os da se nogle billeder fra din balje![]()
Mvh
Der dukker desværre sometider "undercover" nye bruger op, der er ude efter vise forhandlere.
Håber ikke casper er en af dem.
/søren
Der godt kan lide en rodet special butik
HahaSøren Ravn skrev:
Men nu har der snart været så mange nye "undercover" brugere, at nogle af os har fået "krigsskader"
/søren
Hej casperCasperJohan skrev:Altså folk må sige hvad de har lyst til, men jeg er ikke ude efter nogen.
Emnet er skabt til for at folk kan diskuterer på en ordentlig måde. Men synes måske det tager en forkert drejning når folk, vil mistænke nogen for noget. Men det går nok.
Er nu rigtig glad for at alle de gode indlæg herinde.
+1MoG skrev:Som jeg skrev tidligere i tråden, synes jeg at det virkede utroligt påfaldende at der dukker en ny bruger op, som relativt hurtigt begynder at "lange ud" efter en bestemt forhandler/person! I min verden er det ikke det mest normale at gøre, når man kommer ind et nyt sted hvad enten det er på nettet eller i den virkelige verden. Så derfor var der straks noget der ringede....og det er bestemt set før, med div. falske profiler.
Lord Mike:Vi er fuldstændig enige om at folk skal have lov til at lufte deres meninger og holdninger. MEN Jeg vil skam også sige at det var ret så relevant med et "bevis" for om det igen var en eller anden bøv der gemte sig bag et andet navn, blot for at svine til!Men CasperJohan ser tilsyneladende ud til at være reel nok! Selvfølgelig er det da irriterende at man skal mistænkeliggøres, men som sagt så dukker disse falske brugere op engang imllem og i dette her tilfælde virkede det, grundet omstændighederne, overvejende sandsynligt at der var tale om en af disse.
som jeg skrev: man kan altid rapportere er indlæg ved evt mistanke, så vi kigger på det:)pederrevnørd skrev:Synes at admin skal anerkende, at det et sket før(fake profiler) og at tonen i denne tråd på trods af afsporing har været høflig.
Ydermere med senere velkomst og respekt til ny bruger![]()
Forummet er ikke kun hvad admins etc alene gør det til, men ligeså brugere der ønsker et godt forum for alle.
Mvh
Peder
Det er sgu en fin side - og maaasser af lækre pics man kan sidde og drømme om. Det må være den nye standard herhjemme!DrMonty73 skrev:Hej alle
Så har DecOean fået ny hjemmeside![]()
Nice
Mvh
Jubiii!!DrMonty73 skrev:Hej alle
Så har DecOean fået ny hjemmeside![]()
Nice
Mvh
Kunne ulempen være, at der nærmest heller ikke er nogen kunder?ordy skrev: . . . Fordelen er så bare at her på Fyn er der nærmest ingen konkurrenter..
Jeg burde nok holde kaje, men dit indlæg giver mig altså trang til også at komme med min synsvinkel:ordy skrev: . . . Måske er det ikke nødvendigt at tale dårligt om forhandlerne men der er jo trosalt ytrings frihed
Og med den standart Fyn eneste forhandler ligger for dagen ville det næsten være bedre om de lukkede alt hvad der hedder saltvand ned !
Nå nu skal jeg nok prøve at styre mig har bare utallige dårlige erfaringer derfra
Elliott skrev:Enig i mange af jeres indlæg, jeg har selv butik (anden branche) og jeg prøver så vidt muligt altid at være med på prisen men har ikke mulighed for at overvåge alle webshops i verden og altid have den laveste pris på alt. Vi har en mand siddende fast til kun at lave markedsføring og holde hjemmesiden opdateret og det er et fuldtid+ job så jeg kan godt forstå der er få af de fysiske butikker der har en komplet og opdateret hjemmeside da der jo er en hel del at passe i en saltvandsbutik![]()
Hvis Du/I gerne vil have nogle gode butikker at handle i og et godt udvalg er der kun en vej frem.. tænk globalt, handel lokalt![]()
Kig evt. efter de ting Du har brug for på nettet, lav en liste og smut forbi Din lokale butik. Tag en snak om tingene, med mindre manden bag disken er en klovn vil han gerne have handlen og Du vil for det meste få en pris der ligger tæt på det Du kan handle det til på nettet (Måske billigere) Du har samtidig fået en snak om produkterne, noget vejledning og hvem ved.. det kan være Du havde planer om at købe noget der ikke helt passede sammen eller der findes måske en bedre/ billigere løsning? Den dag Du står og VIRKELIG har brug for den lokale forhandler og han har måtte dreje nøglen er det super ærgerligt at man glemte at støtte ham
Elliott skrev:Enig i mange af jeres indlæg, jeg har selv butik (anden branche) og jeg prøver så vidt muligt altid at være med på prisen men har ikke mulighed for at overvåge alle webshops i verden og altid have den laveste pris på alt. Vi har en mand siddende fast til kun at lave markedsføring og holde hjemmesiden opdateret og det er et fuldtid+ job så jeg kan godt forstå der er få af de fysiske butikker der har en komplet og opdateret hjemmeside da der jo er en hel del at passe i en saltvandsbutik![]()
Hvis Du/I gerne vil have nogle gode butikker at handle i og et godt udvalg er der kun en vej frem.. tænk globalt, handel lokalt![]()
Kig evt. efter de ting Du har brug for på nettet, lav en liste og smut forbi Din lokale butik. Tag en snak om tingene, med mindre manden bag disken er en klovn vil han gerne have handlen og Du vil for det meste få en pris der ligger tæt på det Du kan handle det til på nettet (Måske billigere) Du har samtidig fået en snak om produkterne, noget vejledning og hvem ved.. det kan være Du havde planer om at købe noget der ikke helt passede sammen eller der findes måske en bedre/ billigere løsning? Den dag Du står og VIRKELIG har brug for den lokale forhandler og han har måtte dreje nøglen er det super ærgerligt at man glemte at støtte ham
Hej PoulPoulD skrev:Kunne ulempen være, at der nærmest heller ikke er nogen kunder?ordy skrev: . . . Fordelen er så bare at her på Fyn er der nærmest ingen konkurrenter..![]()
![]()
Jeg burde nok holde kaje, men dit indlæg giver mig altså trang til også at komme med min synsvinkel:ordy skrev: . . . Måske er det ikke nødvendigt at tale dårligt om forhandlerne men der er jo trosalt ytrings frihed
Og med den standart Fyn eneste forhandler ligger for dagen ville det næsten være bedre om de lukkede alt hvad der hedder saltvand ned !
Nå nu skal jeg nok prøve at styre mig har bare utallige dårlige erfaringer derfra
Jovist har vi da ytringsfrihed og der er jo heller ingen som forbyder nogen at tale dårligt om hverken den ene eller anden. Men hvis man føler trang til at tale dårligt om nogen - det være sig en forhandler eller andre - og det absolut skal ske med det halve kongerige som tilskuere, ude på det dersens indernet, bør man IMHO være 112% sikker på at man har samtlige facetter med. Det kan man af gode grunde ikke have uden at man, som Erik så fornuftigt skriver, i det mindste har drøftet sagen med den pågældende person.
Nu har du jo nok talt med "fyns eneste forhandler" om dine utallige dårlige erfaringer, og dette er under alle omstændigheder ikke møntet på dig, men der er jo mange som læser med. Glædeligvis har næsten alle her på forum jo pli, men måske bør vi endda have mere pli når det gælder fohandlere end når det gælder andre brugere. Forhandlerne har jo reelt ingen mulighed for at forsvare sig. Selv i situationer hvor de måtte være udsat for totalt urimelige anklager, er de simpelthen nødt til at ignorere det. Alt andet ville uvægerligt føre til selvsving.
Forhandlere med webshops er måske endda endnu mere udsatte. Dem møder man jo ikke face to face, [ironi] hvilket naturligvis i sig selv gør, at man altid er i sin fulde ret til at give dem en ordentlig sviner på internettet [/ironi].
Hey Casper.CasperJohan skrev:Hey alle derude.
Nu vil jeg gerne hører jeres mening om forhandlerne herhjemme?
Jeg har personligt gjort mig mine egne erfaringer herhjemme fra, og synes de fleste er rodet og uorganiseret.
Derudover synes jeg kvaliteten af fisk er for ringe for det meste. Vil ikke udpege nogle forhandler, fordi vil ikke bruge dette emne til at "skælde" forhandler ud eller være efter dem. Vil håbe at de måske kunne få noget positiv kritik og vil tage imod det, så vi kunne forhøje kvaliteten herhjemme. Vil nu også sige jeg har mødt en 3-4 butikker herhjemme hvor jeg bare har tænkt: god Kundeservice, ikke rodet lokale og gode sunde fisk og koraller.
Håber at måtte hører jeres mening