jeg har igår tilføjet salt i akvariet og kommet resten i idag, hvor lang tid går der før alt salten er blevet oplåst helt? og hvornår begynder vandet at blive klart? lige nu er det grumset med en masse små i vandet?
du skal helst blande saltet med vand inden det kommer i akvariet første gang du fylder akvariet
hvis du blander det direkte i akvariet kommer der et hvidt slør på glasset som skal renses af og så vidt jeg har hørt sidder det rimelig godt fast.
hej må jeg spørge om du bruger vand fra hanen og i så fald tjekker hvad kh den ligger på ellers skulle du måske skaffe et omvendt Osmose anlæg hane vand kan nemt ligge på 15 kh hvor du gerne skulle ligge på 8-10 kh
Da jeg startede op, blandede jeg mit i sumpen. Tændte retur pumpen som så skød det op i akvariet .. Det nummer lavede jeg tre gange og så var det fyldt! Da jeg kort efter opstart skulle hæve saliniteten, tilføjede jeg det bare i sumpen... Jeg oplevede ingen problemer med det..
Jeg har indvendig sump i så dette er desværre ikke muligt da den ikke er stor nok...
-skal jeg bare prøve at vendte et par dage? Vandet var over 25 grader da det blev blandet og temp ligger på lige omkring 25 grader