Spørgsmål ang forsvundet dyr
- Lub
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Spørgsmål ang forsvundet dyr
Hej SF
Vil lige høre om nogle af jer kan hjælpe mig men i går havde jeg mig en pudsreje Lysmata amboinensis men i dag er den så væk. Så er mit store spørgsmål om den virkelig kan være blevet helt spist og af hvad dog??
Jeg har en temmelig stor Percnon gibbesi og kan den ha ædt en hel daneborg reje? på en nat uden der så meget er det mindste tilbage eller skal jeg ha alle mine sten op for at finde en anden synder??
Har også en eremit som er helt forsvundet med hus og det hele...
Håber nogle kan hjælpe, min tank er kun 54L så det burde da være muligt at finde en krabbe af større kaliber der kan æde en hele reje
Vil lige høre om nogle af jer kan hjælpe mig men i går havde jeg mig en pudsreje Lysmata amboinensis men i dag er den så væk. Så er mit store spørgsmål om den virkelig kan være blevet helt spist og af hvad dog??
Jeg har en temmelig stor Percnon gibbesi og kan den ha ædt en hel daneborg reje? på en nat uden der så meget er det mindste tilbage eller skal jeg ha alle mine sten op for at finde en anden synder??
Har også en eremit som er helt forsvundet med hus og det hele...
Håber nogle kan hjælpe, min tank er kun 54L så det burde da være muligt at finde en krabbe af større kaliber der kan æde en hele reje
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Spørgsmål ang forsvundet dyr
Og du er helt 100% sikker på at rejen ikke blot har skiftet exoskelet? For så er den ikke meget fremme de første dage derefter.
Men hensyn til eremitten, har du checket gulvet?
Men hensyn til eremitten, har du checket gulvet?
- Lub
- Foxface
- Reactions:
- 16
Burde det så ikk ligge et sted altså skelettet? Kan se en af følerne fra den og alt andet er væk. Synes det virker mærkeligt den kan være så meget væk...
Ja har kikkede gulvet men fik også fortalt i går at de kan finde på at gå i "land" Men har nu hellere ikk fundet noget på gulvet.
Men det kan ikk være den sallylight foot der ku finde på det?
Ja har kikkede gulvet men fik også fortalt i går at de kan finde på at gå i "land" Men har nu hellere ikk fundet noget på gulvet.
Men det kan ikk være den sallylight foot der ku finde på det?
- permadsen12
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2740 Skovlunde
- Saltvand siden?: 2012
Ligger skelettet ikke i stenene et sted, eller på undersiden af en pumpe. Det kan klaske meget sammen når først det er fri af dyret.
med venlig hilsen
per madsen
salt fordi ikke alt behøver være surt
per madsen
salt fordi ikke alt behøver være surt
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Og det kan da meget vel være at eremitten har gnasket det i sig i løbet af natten.
- Lub
- Foxface
- Reactions:
- 16
Synes jeg har kikkede over alt og stadig intet held. En skam nu når man næsten lige har købt den
Men tog mig lige initiativ til at lave om på min sten opsætning da den trænkte til det selvom det ikk er så godt at flytte rundt på det hele. Men det var nu før der kom mere der i.
Og stadig intet syn af den ene eller det andet fra rejen. Så godt kan den da hellere ikk gemme sig kan den
der er vel ikk andet for at se om den dukker op et sted om nogle dage... trist

Og stadig intet syn af den ene eller det andet fra rejen. Så godt kan den da hellere ikk gemme sig kan den

- Lub
- Foxface
- Reactions:
- 16
Sådan noget lort. Her da jeg stod op fra drukturen i går lå min klovne fisk og halv spist. Så nu er jeg sikker på jeg har en dum krabbe der i og skal ha den fundet.... hvad er folks erfaring med at få fat på de skide dyr?? Fatter ikk helt hvordan den har ku fået fat i en fisk og er ved at være noget dyrt foder synes jeg