Synes denne "mastermind" sku deles

Mvh
Peder
ole. skrev:dit link virker ik peder jeg har ikke facebook profil,aldrig haft........og har heller ikke planer om at få en lavet LOL
Hahahaha ja! En helt flok søndags tosser der ikke rigtigt kan finde ud af nogetpederrevnørd skrev:ole. skrev:dit link virker ik peder jeg har ikke facebook profil,aldrig haft........og har heller ikke planer om at få en lavet LOL![]()
synes det er genialt at overskriften til denne tråd er "superhjerner" lol
God dag allesammen![]()
Kh
Peder
Kode: Vælg alt
[quote="pederrevnørd"]http://reefbuilders.com/2012/12/13/jakarta-super-trachyphyllia-sign-quality/
Synes denne "mastermind" sku deles :K
Mvh
Peder[/quote]
Haha vidste godt at du ville gå "grassat" når du så denpeder skrev:Navnebror for helvede!!! jeg kan sku' ikke tåle at se sådan nogle "basser" nu går det igen ud over nattesøvnen;-)
Så godt sætningen, ogundrede mig også - vil gætte på selektiv avl, men jeg ved det virkelig ikke. Måske man kan tilsætte farvefremmere.... .?Carsten skrev:Sindsyg flot, andet er der vel ikke at sige om den. Men jeg faldt lige over disse sætninger.
"but like the UFO and Master Scolies before it, next year will probably see the Indo Trachies look more and more like this one, even if they never achieve quite the same level of color saturation and diversity."
Hvordan får de lavet dem i de farver?? Simpel selektiv avl eller??
Ja med fare for at ødelægge den gode julestemning, - så er jeg enig. Den er ligesom lidt for meget.nbd skrev:Jeg synes den er for meget farvelade. Den ligner jo et af fortidens koralskeletter der har været en tur omkring rød stue
Det ødelægger skamikke den gode julestemning, smag og behag er som bekendt forskellig.permadsen12 skrev:Ja med fare for at ødelægge den gode julestemning, - så er jeg enig. Den er ligesom lidt for meget.nbd skrev:Jeg synes den er for meget farvelade. Den ligner jo et af fortidens koralskeletter der har været en tur omkring rød stue![]()
Du sku være gået i Synoptiknbd skrev:Bodil, for Guds skyld
HehePoulD skrev:Er vi ikke mere over i noget Anne Marie Helger her?
Æhh - jeg må lige have et hint. Jeg har absolut ikke forstand på lps, men så vidt jeg ved er hjernekoraller vist en anden slægt...?pederrevnørd skrev:![]()
Trachyphyllia går også under navnet Open Brain http://en.wikipedia.org/wiki/Open_brain_coralnbd skrev:Æhh - jeg må lige have et hint. Jeg har absolut ikke forstand på lps, men så vidt jeg ved er hjernekoraller vist en anden slægt...?pederrevnørd skrev:![]()
Eller er det hjernen bag tråden, du refererer til?