Nogen der kan fortælle mig, om nogle af forhandlerne i KBH-området har et par søpindsvin gående? Køber da også gerne af privatpersoner, hvis der er nogen, som gerne vil af med deres?

Skal ikke have en hugo, da jeg ikke gider have sådan en efterfølgende. Jeg kunne måske godt købe et par eremitter, men de skal bestemt også videre, når algerne er væk, for dem gider jeg ikke have gående. Små terrorister !Ulle skrev:Få en Hugo og en lille blå krebs, de gnasker alt fra alger til fisk til sten og kims chips!
En hugo er ikke svaret på bønnen. Da den kun spiser de helt fine alger.Ulle skrev:Få en Hugo og en lille blå krebs, de gnasker alt fra alger til fisk til sten og kims chips!
Men vil du mene de er okay indtil algerne er væk, eller skal de helt udelades?ole. skrev:flere prominente akvarister(som borneman osv) kalder eremitter for øko terrorister og jeg er enig,en hugo har det med at forlade vandet af og til fordi det er en blenni
.http://www.coral-reef-info.com/coral-reef-food-web.html
Men de gule kirurger, tager de ikke kun de korte alger? Jeg har en gul kirurg gående i mit "gamle" akvarium, men hvis den skal fanges, så skal sten op, og så skal både klovnfisk, gul og palet kirurg flyttes med. Men det tror jeg ikke systemet kan klare endnu (eller om et par uger)?pederrevnørd skrev:Hvad med at vente 2 uger, og er værdier stadig gode, så kom en Gul kirug i baljen ?
Mvh
Peder
Bare vis tråden til Den, så vil den glæde sig helt vildt - og svømme direkte ind i fældenSchwensen skrev:Tror jeg vælger at plukke så meget som muligt indtil videre. Så en gang efter jul vil jeg forsøge at skaffe en fælde, som jeg kan bruge til at fange min gule kirurg, som så kan flytte mellem jul og nytår
ole. skrev:og søharer holder ikke til den omrøring normalt folk bruger