Du skriver at det går hurtigt, men at dine værdier er faldet fra 0,1 til 0,1 ???
Hvor stor er din balje ?
Tak for at du deler din erfaringer

Mvh
Peder
Omkring 700l vand ialt har jeg.pederrevnørd skrev:Hej Søren
Du skriver at det går hurtigt, men at dine værdier er faldet fra 0,1 til 0,1 ???
Hvor stor er din balje ?
Tak for at du deler din erfaringer![]()
Mvh
Peder
hej Nielsnielsk skrev:Så fik jeg også lige købt 600 g for 382 kr incl porto - det er jo det samme som 1 kg rowaphos. Men s det skulle jo gerne fjerne noget mere (-:
Det er mange DIY storm-p løsninger i tråden mht. til dosering. Hvis nu pladsen ikke er et problem, hvad er så bedste løsning. Jeg har jo xl skummer. Men kunne også dosere det i spandfilter osv.
Seaklear skulle være Lanthiumclorid. Muligvis i en renere form end vi kan få fat i.Bingocaller skrev:Hvor køber man dette stof? Og er det bedre st bruge seaklar end lanchium k?
Herfra er det er personlig observation.Carsten skrev:Seaklear skulle være Lanthiumclorid. Muligvis i en renere form end vi kan få fat i.Bingocaller skrev:Hvor køber man dette stof? Og er det bedre st bruge seaklar end lanchium k?
HejsaBingocaller skrev:Hvor mange ml i døgnet skal der egentligt bruges ved 25 gram pr 1 liger osmosevands forholdet?
Tænker at smide det på min doseringsmaskine - og lade den dosere 10 x i døgnet
Havde en ide om 3 ml fordelt på 10 gange i mine 300 liger vand. Min po4 ligger på 0.05
Er det helt hen i vejret?
Hej Igen,Bingocaller skrev:Altså de 3 ml om dagen virker da ikke helt hen i vejret npr man ser på hvad andre her dosere kontra deres tankstørrelse? eller er det bare mig?
Bingocaller skrev:Jeg spiller kyllingekortet og har sat den til at smide 0.1 ml x 10 i i døgnet - målte min po4 og den sagde 0.00 så rowa må gøre et eller andet - LacL må så tage alt det der kommer ud af stenene så de lortealger snart skrider!