Hej, ved nogen hvor jeg kan finde en dansk forhandler, der sælger Aqua Medic aquasunspot 3w LED pærer? Det kan også være en tysk, men kan ikke se om de sender til DK? Købte engang nogle varer hos en tysk forhandler og dem modtog jeg aldrig, selvom de trak pengene fra min konto. Så vil helst handle hos en dansk om muligt. Har set at minizoo.dk har en enkelt på lager, men det fu#?er op når jeg når videre til deres betalingssystem. Kender I en anden MR16 LED pærer, med hvid og blå, der er egnet til saltvand kunne det også have interesse.
Jones skrev:Hej, ved nogen hvor jeg kan finde en dansk forhandler, der sælger Aqua Medic aquasunspot 3w LED pærer? Det kan også være en tysk, men kan ikke se om de sender til DK? Købte engang nogle varer hos en tysk forhandler og dem modtog jeg aldrig, selvom de trak pengene fra min konto. Så vil helst handle hos en dansk om muligt. Har set at minizoo.dk har en enkelt på lager, men det fu#?er op når jeg når videre til deres betalingssystem. Kender I en anden MR16 LED pærer, med hvid og blå, der er egnet til saltvand kunne det også have interesse.
Mvh Johan
Hvorfor gjorde du så ikke banken opmærksom på at de penge skulle tilbageføres?
Har solgt min spider hun og mine to stingerbees fra i år. MEN.... Min stingerbee han er igang med en hun, så der kommer helt 100% både spiders og stingerbees i deres kuld. Det er en hun på 4,5 kg, og sidste gang lagde hun 13 æg.
Men jeg har en 2.2kg Stingerbee han der skal hygge med en albino hun, og en alm Pastel han på 2.8kg der skal lege med en Spider hun!
Køb da PIEDBALL, det er altså stadig min ynglings KP
Har 1.2 fra '12 - Så der går lige lidt før de kan bruges til noget
Jeg må lige tilføje, at KP genere mig næsten som udslæt.. Det er en Kongepython eller P. regius.. Kan simpelthen ikke have forkortelser, hverken for reptiler, eller saltvand
Der findes ikke "LS" og "DSB"
Dog findes "Levende Sten" og "Deep Sand Bed"