Nogen der skal have noget med fra whitecorals(Århus)?
- kodyl
- Naso kirurg
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8200 Århus N
- Saltvand siden?: 2017
Nogen der skal have noget med fra whitecorals(Århus)?
Har bestilt et par ting da der var den der halloween special... det kommer her nu på fredag.
Er der nogen der skal have noget med? Og... Det siger vist sig selv at vi hjælpes lidt ad om fragt prisen(total 260kr). Jo flere der bestiller sammen jo mindre koster det for hver enkelt.
PM mig hvis det er du vil ha noget med... så tager vi den derfra.
Er der nogen der skal have noget med? Og... Det siger vist sig selv at vi hjælpes lidt ad om fragt prisen(total 260kr). Jo flere der bestiller sammen jo mindre koster det for hver enkelt.
PM mig hvis det er du vil ha noget med... så tager vi den derfra.
- S1m0n
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Nogen der skal have noget med fra whitecorals(Århus)?
Det er vel for sent på året at bestille levende med ikk?
Livet er simpelt - Man træffer beslutninger og ser sig ikke tilbage!
- kodyl
- Naso kirurg
- Reactions:
- 12
Det tror jeg ikke.... der står de garanterer at det kommer frem i live.
Sidste gang jeg bestilte fra dem kom det i flamingokasse med heatpack i. Og jeg har da selv bestilt en lille anemone og den tæller vel også som "levende"?
Sidste gang jeg bestilte fra dem kom det i flamingokasse med heatpack i. Og jeg har da selv bestilt en lille anemone og den tæller vel også som "levende"?
- S1m0n
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Fedt. Jamen hvornår skal du senest vide besked hvis jeg skal ha et par småting med?:)
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9280 Storvorde
- Saltvand siden?: 2011
godt nok flotte ting imellem:)
- S1m0n
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Skal du ha noget med os Henuk? Hvis jeg os finder noget kan jeg evt godt hente det i Århus. Så ku vi jo dele transport omkostningerne dertil?:)
- kodyl
- Naso kirurg
- Reactions:
- 12
Angående hvordan bestillingen skal foregå så har jeg selv spurgt man fra whitecorals om det og fik følgende svar.
Desuden vil jeg også rigtig gerne ha et billede af korallen eller hvad det nu er i skal ha. Hvis det er en eremitkrebs eller lign så er det lige meget... det er mere hvis det er ricordeas eller acans etc. Det er pænt svært at se forskel på hvad er hvad hvis korallen har trukket sig sammen under transport og der ikke kommer det rigtige lys ind i posen. I skal bare huske at gemme billedet INDEN i bestiller... det er ikke muligt at se billedet igen efter korallen er købt.
Så når i bestiller har i muligheden for at vælge "afhentning eller tilføj til tidligere ordre" eller lignende... det vælger i så... og i kommentarfeltet skiver i at den skal tilføjes til min ordre(som i kan få ordrenr på via pb).One of you needs to pay for shipping, the rest can just place their
orders and choose Self Pickup/Additional Order as the shipping option.
They should just put a notice into the comment field at the end of the
order telling us to ship their order together with yours.
Desuden vil jeg også rigtig gerne ha et billede af korallen eller hvad det nu er i skal ha. Hvis det er en eremitkrebs eller lign så er det lige meget... det er mere hvis det er ricordeas eller acans etc. Det er pænt svært at se forskel på hvad er hvad hvis korallen har trukket sig sammen under transport og der ikke kommer det rigtige lys ind i posen. I skal bare huske at gemme billedet INDEN i bestiller... det er ikke muligt at se billedet igen efter korallen er købt.