Kul & Rowa i samme reaktor?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
JaizEdelmann
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions: 0
14
Postnummer: 4171 Glumsø
Saltvand siden?: 2011

Kul & Rowa i samme reaktor?

Indlæg af JaizEdelmann »

Kan det lade sig gøre og køre med kul & rowa i samme reaktor eller er det bedre og have kul liggende for sig selv i en pose? Min reaktor har det med enten ikke og køre eller køre for meget så tænkte hvis jeg smed lidt aktiv kul i den så kunne det være man bedre kunne ramme sweet spot hvor det bare står og cirkulere stille og roligt så det ikke kommer op og grinde og heller ikke ligger helt dødt.

Og et sidenote spørgsmål:
NP Biopellets, er det noget folk køre med? Har set mange reefs køre rigitgit godt med biopellets i en reaktor men jeg har også hørt mange dårlige ting? Jeg har nemlig ikke plads til vodka dosering på mit anlæg så det noget jeg har tænkt over om man skulle prøve? samt hvilke mærke biopellets er best? Har set det virker til folk er glade for ecoback biopellets?
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Re: Kul & Rowa i samme reaktor?

Indlæg af Bingocaller »

Jeg kører kul og rowa i samme uden problemer
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
17
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Kul & Rowa i samme reaktor?

Indlæg af Birkefeldt »

Det svære ved at have begge dele sammen er vel bare at finde det rigtige blandingsforhold, så det hele ca er brugt når man skifter medie.

Mvh Kenneth
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"