Jeg har problemer med at uploade billeder til indlæg.
Den nulstiller simpelthen mit indlæg og sletter det jeg har skrevet.... Why ooooh why

Niks, det er 180 grader jeg menerHougaard skrev:(Jeg antager du mener 90 grader) (180 er på hovedet)
Det er fordi billedet er taget på højkant med kameraet, den måde som kameraer gør det på, er ikke at rotere billedet, men blot at skrive i EXIF informationen at billedet er roteret - Og det reagere forummet ikke på..
Canon 1000DHougaard skrev:Hvilket kamera er det ?
Ja, der er ingen redigering eller lign, hvis det er det du tænker på.. Oplever samme problem, hvis billedet er taget og kommer fra min IPhone 4S.Hougaard skrev:Og det er et almindeligt jpg direkte fra kameraet som kommer ind på hovedet her på forummet? Prøv det lige engang ?
Sagens, hvor dan skulle der ellers kunne være mere end et billed i hvert indlæg?DrMonty73 skrev:Man kan ikke uploade flere på en gang, så vidt jeg ved
Oki det skal prøvesHougaard skrev:Du kan sagtens selv bestemme hvor i dit indlæg billedetskal komme ved at anvende "Placer inline" knappen.
Ok. Det kan du ikkeden_ skrev:Oki det skal prøvesHougaard skrev:Du kan sagtens selv bestemme hvor i dit indlæg billedetskal komme ved at anvende "Placer inline" knappen.
Carsten
Det jeg mener med flere på en gang er at markere flere billeder og upload dem på engang istedet for at vælge et billede og så tryk upload og gentage processen
.................... endnuCarsten skrev:Ok. Det kan du ikke
Skal nok lade vær med at slader men der lyder lovende.Hougaard skrev:.................... endnuCarsten skrev:Ok. Det kan du ikke
Er det ikke fordi billedet skal ned i et så lille format som det skal, for at kunne oploades.Bergenser skrev:Tillægsspørgsmål.... Jeg oplever tit at filen jeg uploader forringes i kvalitet... Billedet bliver grynet og utydeligt, især når der uploades jpeg filer.
Hvad er grunden til det og eventuelt løsningen?
Mvh Bergenser
Serveren har selv sørget for det i lang tid, men måske kan skaleringsparametrene tunes lidt...Carsten skrev:Er det ikke fordi billedet skal ned i et så lille format som det skal, for at kunne oploades.
Vil det sige, at det ikke længere er nødvendigt at resize billederne??Hougaard skrev:Serveren har selv sørget for det i lang tid, men måske kan skaleringsparametrene tunes lidt...Carsten skrev:Er det ikke fordi billedet skal ned i et så lille format som det skal, for at kunne oploades.