jeg har haft et fald i Kalium og jern, og mit vand har været alt for rent, så nogle af mine acroporere er blevet blege i farverne, men nu er jeg så begyndt at skifte 20L saltvand om ugen, fodre med frostterninger hver dag og tilsætter 2 dråber aminosyre fra korallen-zucht dagligt. Efter jeg er begyndt med aminosyre, kan jeg helt sikkert se en forskel fra før jeg tilsatte dem, polypperne på mine acropore og montipora står rigtigt flot ude på allesammen, det gjorde de ikke altid før, jeg tilsatte aminosyre, Jeg er også begyndt at fodre mine LPS, med mysis og artemeria 2 gange om ugen, det er helt sikkert også noget de har haft godt af. Min ene Euphyllia glabrescens er vokset fra en knytnæve til 2 knytnæver på ½ år og min Duncanopsammia axifuga havde 25 hovder da jeg købte den for 4 mdr. siden og nu har den over 50+ hovder så der er også godt vækst på mine LPS

det er ikke kun lutter lykke i baljen, jeg har haft et angreb af montipora spisenede snegle, som har spidst ½ delen af min montipora Rainbow

Jeg har fået 16 nye koraler i akvariet siden sidste update, jeg har desværre ikke fået opdateret min liste over koraler endnu, men jeg håber at jeg får tid til det i den nye uge.
Her er lidt billeder af baljen. Enjoy