vi bruger et ret lavt møbel der er ca 50x50x45 til sump, og skummer, findes der en skummer der ik er så høj ?
Jeg har set på Weipro 2011 og 2012, de er til at betale.
Nogle forslag ?
Jesper
OK det lyder voldsomt,Carsten skrev:Du har et problem!
Højden på det bord, er sådan 5 cm for lavt til rigtigt mange skummere.
Og de 2 skummere du nævner ville jeg ikke satse på.
Når en skummer er rated til 400 liter, så vil den i praksis ikke du til mere end max 200 liter.
Men de er nok dyrere end dem som findes i Thailand.permadsen12 skrev:Nu ved jeg ikke om du kommer til Danmark ind imellem. Jeg mener at Carsten som er indehaver af Decocean for år tilbage lavede nogle ret lave rotationsskummere. Jeg ved ikke om de stadig kan skaffes. Du kan jo prøve at kontakte ham.
Det tyder jo bare på at de forsøger at prakke dig noget på, du er jo også fremmed derude.saltwand-thailand skrev:OK det lyder voldsomt,Carsten skrev:Du har et problem!
Højden på det bord, er sådan 5 cm for lavt til rigtigt mange skummere.
Og de 2 skummere du nævner ville jeg ikke satse på.
Når en skummer er rated til 400 liter, så vil den i praksis ikke du til mere end max 200 liter.
Hmm akvarie butikken sagde at jeg kunne nøjes med 2011 modellen som kun er rated til 280, så det jo ik ret meget.
Hvad vil du foreslå, og jeg har ik råd til mercedes modellerne
saltwand-thailand skrev:det ser godt ud
det vil jeg se yderligere på men jeg må os til BKK og lede, det kan ik passe en skummer koster 1½ husleje
Tak tak.Bingocaller skrev:Ser lækkert ud?
Hvad er forresten en Globlin?
Bingocaller skrev:Prøv at Google sandspiser - så finder du den der
Husk på hvis i skifter til grovere sand kan den havde svært ved at tygge sig igennem det - oftest er det en fisk der ikke overlever så længe med mindre man har en stor bund der hele tiden kan genere mad til den
saltwand-thailand skrev:
Jeg kan selvfølgelig ik vide om den er sulten, men en anden fisk døde fordi fruen i huset her fik givet dem en tand for meget mad, densprang simpelthen :-/
J
Og du er sikker på at den er død og ikke bare har skiftet exoskelet??saltwand-thailand skrev:nu vi lige var ved emnet så er vores erimit kræbs død idag :-/
Det er bestemt ikke usandsynligt. Alt efter hvor meget den får at spise, og mulighed for at vokse - finde nyt hus.saltwand-thailand skrev:Det var det !!!!
Men kan det passe at den gør det 1 gang om måneden ?
det knapt 1 md side den gjorde et sidst.
grunden til jeg troede den var død, den bevægede siglidt men det viste sig at være bevægelser i vandet
Hvorfor ikke?? Så er middagsmaden da klaret. Sådan en flækket grillet hummer er da ikke at foragtesaltwand-thailand skrev:den har et riiimelig stort hus iforhold til det den kom fra, men den har så skiftet skelet for 2 gang på ca 1 md. den skal helst ik få hummr størrelse.... det er ca 2,5-3cm
Hvis det er det nye dødskriteria må jeg hellere ringe efter bedemanden, for min kone bevægedes sig også lidt i natsaltwand-thailand skrev:grunden til jeg troede den var død, den bevægede siglidt
Ha ha ha haPoulD skrev:Hvis det er det nye dødskriteria må jeg hellere ringe efter bedemanden, for min kone bevægedes sig også lidt i natsaltwand-thailand skrev:grunden til jeg troede den var død, den bevægede siglidt