Som tidligere skrevet i diverse andre tråde, er jeg udgangen af den grønne algefase.
Jeg har allerede været ude og invistere i 4 stk, af hvad muligvis er af Nassarius familien.
Derudover er jeg blevet anbefalet følgnede dyr, som kan have glæde af algerne:
- Gul kirurg
Rigtig spændende fisk og også en af dem, som jeg havde på min oprindelige ønskeliste. Mine tanker omkring denne er, hvor mange jeg skal anskaffe mig?
- Lilla Kirurg
Af hvad jeg kan læse, så er den her en smule for stor til min balje? Den er ellers møg flot!

- Erimitkrebs (rødbenet)
Har altid været fascineret af dyr som disse, men har både hørt godt og skidt om dem. Især blåbenet erimit har cirkuleret i hovedet på mig, men blev lidt skræmt væk fra den igen. Derudover har en Stenopus hispidus også været i tankerne, men da den rødbenede erimit blev nævnt, blev jeg tændt igen - Men kender ikke så meget til den.
Hvad er forskellen på den røde og blå erimit?
Udover overstående, er disse også på min ønskeliste:
- Klovnfisk par
- Søstjerne
Den besætning jeg ønsker skal naturligvis kunne gå sammen uden problemer, samtidig med at de ikke skal være for svære at holde - Her tænker jeg på specielt mad eller lign.
Jeg har også planer om, at have nogle nemme koraler i bajlen.
Jeg håber, at i derude kan give mig en idé om, hvilken besætning der passer til min bajle, både hvad angår art-sammensætning, men også mængden af de forskellige.