Hej
Jeg har problemer med min Pacific sun BP200W lampe, jeg kan ikke få kontakt til den med softwaren fra pacific sun.
jeg kan se den på listen over tilsluttede bluetooth enheder på min computer jeg har prøvet og fjerne den og tilslutte igen det kan jeg sagtens.
men når jeg bruger deres software siger den port #com6 is closed Connection attempt failed..
nogen der kan hjælpe ?
Mvh.
Henrik
Hjælp Til pacific sun lampe
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Re: Hjælp Til pacific sun lampe
-tjek du bruger det rigtige sw til den rigtige firmware.
-hvis du har mulighed for det, så prøv en anden computer med en anden bluetooth radio (har opleve samme problem på min egen computer, men skiftede jeg bluetooth pen, så gik problemet væk)
-reset lampen og par den igen.
-i det nye software er der vist en mulighed for at uploade ny sw til den, selv om den ikke køre rigtigt/ordenligt, prøv det. SP diving har vist gjort det ved et par lamper hvor firmwaren var død i.
-hvis du har mulighed for det, så prøv en anden computer med en anden bluetooth radio (har opleve samme problem på min egen computer, men skiftede jeg bluetooth pen, så gik problemet væk)
-reset lampen og par den igen.
-i det nye software er der vist en mulighed for at uploade ny sw til den, selv om den ikke køre rigtigt/ordenligt, prøv det. SP diving har vist gjort det ved et par lamper hvor firmwaren var død i.
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: 8960 Uggelhuse
Re: Hjælp Til pacific sun lampe
tak for hjælpen starf, var kommet til at download den forkerte SW
- StarF
- Rev haj
- Reactions: