Macdoo skrev:Hvad er målene på din fragten tank?
hejsa,
Målene er udvendigt 120X35X30
mvh
Peder
Macdoo skrev:Hvad er målene på din fragten tank?
Hejsa Frederik,FrederikT skrev:Skal vi ikke snart se nogen billeder af din maxspect lampe.
Utroligt lækker Anthias - men skal du ikke øve dig lidt på stavningenpederrevnørd skrev:FrederikT skrev:Endvidere flere koraller, og et par stimer af nogle lækre nye Anthias - nemlig skvatminpenis
Mvh
Peder
Hahaha. Meen tror nu også den var forkert. Er vist Bartlett's eller bartelettorumpederrevnørd skrev:Haha, staves det ikke sådan...... Bartlets
PoulD skrev:Hahaha. Meen tror nu også den var forkert. Er vist Bartlett's eller bartelettorumpederrevnørd skrev:Haha, staves det ikke sådan...... Bartlets
Er det nogen du har fået fra Carsten? Jeg har været helt vild for at få nogle af dem, men fik opfattelsen af den sjældent var i handel
Jig riktig koser mig på dine vegne Pederpederrevnørd skrev:Hejsa Frederik,FrederikT skrev:Skal vi ikke snart se nogen billeder af din maxspect lampe.
Jo da - det kommer du til.![]()
Der er rent faktisk sket en del her hjemme - så overvejer at lave et større opdatering snart.
Der ER kommet 2 styk Maxspect Razor 16k yderligere over baljen, og det har især haft effekt på nogle "lyserøde" Acros, som nu endelig er ved at få den lyserøde farve tilbage.
Der er jo også nye linser på Radions, så noget mere power over bajlen end før.(læs meget)
Derudover er vi et godtstykke af vejen med den automatiske lampe hejse mekanisme.
Endvidere flere koraller, og et par stimer af nogle lækre nye Anthias - nemlig skvatminpenis og Bartlet's![]()
Det betyder godt med farverog liv, men venter med update, indtil jegbhar en hel ny billedserie klar![]()
Mvh
Peder
Av min hvad? Du synes ikke at stave signifikant bedre end den anden Pederpeder skrev:skavtminpennis
Hejsa Kenneth,palamo123 skrev:Hej Peder,
Når der er regner er det godt at have en tråd som din. Fyldt med inspiration og lækre detaljer.
Hvordan kører din skummer igrunden? skummer du meget vådt
God weekend
Døjer du ikke meget med "snask" i halsen af skummeren når du skummer tørt? = meget rengøringpederrevnørd skrev:Hejsa Kenneth,palamo123 skrev:Hej Peder,
Når der er regner er det godt at have en tråd som din. Fyldt med inspiration og lækre detaljer.
God weekend
Tak for input - dejlig feedback at modtage![]()
Det afhænger mest af min skummers humør vil jeg sige. Den seneste tid (har fodret ekstra pga 12 nye anthias) har skummeren lavet stift skum som dækker det mste af dens enorme skummerkop.
Skal se om jeg får tid til at lægge et billede op senere.
En skummer af denne størrelse vil jeg ikke anbefale at køre for vådt, da den vil ku fjerne 100L vand på en time - så hellere lidt halvtørt![]()
Mvh
Peder
Ja og nej,palamo123 skrev:Døjer du ikke meget med "snask" i halsen af skummeren når du skummer tørt? = meget rengøringpederrevnørd skrev:Hejsa Kenneth,palamo123 skrev:Hej Peder,
God weekend
Tak for input - dejlig feedback at modtage![]()
Det afhænger mest af min skummers humør vil jeg sige. Den seneste tid (har fodret ekstra pga 12 nye anthias) har skummeren lavet stift skum som dækker det mste af dens enorme skummerkop.
Skal se om jeg får tid til at lægge et billede op senere.
En skummer af denne størrelse vil jeg ikke anbefale at køre for vådt, da den vil ku fjerne 100L vand på en time - så hellere lidt halvtørt![]()
Mvh
Peder
AndersGS skrev:Hvad blev løsningen så?
Bingocaller skrev:Absolut snorlige! Jeg syntes du skal beholde den løfteknap - giver lidt industri look til tanken
Så er næste job automatisk vandskift no? Lavede Carsten ikke engang noget til Enzo eller hvad han hed - de tegninger har han sgu nok ikke smidt væk