for som jeg forstår det i deres mail vil de have der skal være en hjemme fra d 29 mellem 9 og 17 og den 30 fra 9 - 17
kan det passe? For skal jo på job

hilfe hilfe

Det skal alle der har et saltvandsakvarie...TroJanRds skrev:hey nogen der har handlet med AQUAfair før?
for som jeg forstår det i deres mail vil de have der skal være en hjemme fra d 29 mellem 9 og 17 og den 30 fra 9 - 17
hilfe hilfe
pederrevnørd skrev:Det skal alle der har et saltvandsakvarie...TroJanRds skrev:hey nogen der har handlet med AQUAfair før?
hilfe hilfe![]()
Hos mig lægger postdk blot en seddel ipostkassen,og så henter jeg det efterfølgende på posthuset.
Haster det, er levering altidpå firmaadressen.
Mvh
Peder
hmm må se om ik jeg kan få en til at være herpederrevnørd skrev:Det selskab du skriver kender jeg ikke, men det er typisk med en fragtmand - menhvis jeg ikke husker meget forkert, afleveres det på posthuset af den fragtmand.
Men kan være han har skiftet shippingfirma.
Mvh
Peder
jep men kunne nok gå tros det er en af de lidt dyre af slaksenordy skrev:Den er god nok har også lige modtaget en mail fra aquafair med samme besked..
ved ikke om det er en mulighed ..
men hvis pakken er betalt kan du måske skrive en seddel med de gerne må ligge pakken (kommer selvfølgelig an på hvordan du bor )
kostede kun 12,50 Eur og sende 9 kgpederrevnørd skrev:Den blanket har jeg aldrig set fra Henry før....
Hvornår var den afsendt fra Aquafair?Flemming skrev:Jeg fik en pakke igår fra dem. DVS det var post danmark der bragte ud til mig. Helt almindeligt. Ingen problemer.