Doseringsbeholder..
- julle
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: fredericia
Doseringsbeholder..
Jeg søger en beholder til min ballingvæske..
Har set en masse som på billedet- men ingen som sælger dem
i EU til fornuftige priser..
Har før kørt med 5L dunke som dem man får sprinklervæske i..
Hvad bruger i andre- og hvor har i handlet det ??
Mvh
Martin
Har set en masse som på billedet- men ingen som sælger dem
i EU til fornuftige priser..
Har før kørt med 5L dunke som dem man får sprinklervæske i..
Hvad bruger i andre- og hvor har i handlet det ??
Mvh
Martin
Mvh
Martin Juhl
Martin Juhl
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Re: Doseringsbeholder..
Jeg bruger cerealia dunke fra Ikea (se evt. dette indlæg for billede: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... a&start=66)
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Smart og biligt!PoulD skrev:Jeg bruger cerealia dunke fra Ikea (se evt. dette indlæg for billede: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... a&start=66)
Hvor fik du fat i de tynde plast rør?
- julle
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: fredericia
Det var da en fin ide- har du et pvcrør som er sat fast eller er det bare den "bløde" slange som går ned til bunden ??
Mvh
Martin Juhl
Martin Juhl
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Det er PVC rør som er skråtskårne i bunden , og samlet med slangen v.h.a. et lille stykke stramt sort gummislange.
Man kan nok også bruge 4-6 acryl rør som silicone luftslangen med lidt masseri kan skubbes ud over, og så en stump krympeflex (gerne med lim) udover samlingen. Hvis rør indvendig kun er Ø4 skal de selvfølgelig nok renses lidt hyppigere, for at undgå tilstopninger
Man kan nok også bruge 4-6 acryl rør som silicone luftslangen med lidt masseri kan skubbes ud over, og så en stump krympeflex (gerne med lim) udover samlingen. Hvis rør indvendig kun er Ø4 skal de selvfølgelig nok renses lidt hyppigere, for at undgå tilstopninger
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
- chrislolk
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 5750 Ringe
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Ringe
Jeg bruger disse acrylrør til min doseringsmaskine.
http://www.ebay.co.uk/itm/180647752132? ... 1497.l2649
De er 5mm så det silikoneslange der sidder på doseringsmaskinen sidder rigtig godt stramt på, så det lukker helt tæt. De er også gode til at bruge til at targetfoder koraller og fisk. Bare et lille stykke luftslange og en sprøjte og så kører det!
http://www.ebay.co.uk/itm/180647752132? ... 1497.l2649
De er 5mm så det silikoneslange der sidder på doseringsmaskinen sidder rigtig godt stramt på, så det lukker helt tæt. De er også gode til at bruge til at targetfoder koraller og fisk. Bare et lille stykke luftslange og en sprøjte og så kører det!
Med venlig hilsen
Christopher Lolk Andersen
Christopher Lolk Andersen
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
I mit tilfælde er de købt hos DecOcean, men mener også jeg har set dem i Bauhaus.Carsten skrev: Hvor fik du fat i de tynde plast rør?