eremitter,smarter end i tror....

Forum hvor du kan se og dele links og andet www relateret, med andre.
Besvar
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

eremitter,smarter end i tror....

Indlæg af ole kekkonen »

http://mattsoniak.com/2010/07/12/shell- ... al-estate/
et par paent intresante serier med observationer og forklarineger :)
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Re: eremitter,smarter end i tror....

Indlæg af Bingocaller »

Den er for sej den der video der :)
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

Meget interessant. Sådan en "kædereaktion" kræver formentlig, at der er en hel del krebs til stede.

Som jeg godt allerede har fortalt i en anden tråd, havde jeg også en interessant oplevelse med en rødbenet eremit. I et omsorgsfuldt øjeblik fik jeg den tanke, at det ville være synd hvis en af min krebs en dag måtte vokse sig for stor til sit hus. Jeg lagde derfor et andet sneglehus ned i akvariet. Havde så kun et der var mere end dobbelt så stort, så jeg regnede med der ville gå flere år inden det kunne bruges. Tog jeg grundigt fejl? :y

Dagen efter troede jeg faktisk den rødbenede krebs var død. Den lå på bunden ved siden af sit hus :G Det viste sig dog kun at være en tom, omend 100% intakt, skal :W Rødben var flyttet ind i sin nye kæmpe strandvejsvilla med 5 soveværelser og separat afdeling til en flot au-pair pige med headache tillæg :naughty:. Huset lå med åbningen opdad, og der gik nogle dage inden den fik det vendt om, men i løbet af få dage var rødben blevet dobbelt så stor :scream:
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Indlæg af ole kekkonen »

har du nogensinde hört om en haj der aeder en haj LOL
http://www.advancedaquarist.com/blog/wh ... ne-instead
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

I, once again, bow in awe to your superior wisdom
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "WWW"