Dejong - priser ?
- saltetsaltvand
- Pudsereje
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2730 Herlev
- Saltvand siden?: 2000
Dejong - priser ?
Hvis nogen skal mod sjælland, ved næste dejon-klub- tur vil jeg gerne have noget med....
Som det skrives i annoncen, så vil sælger ikke tjenne på turen, men kan vi så ikke få den officielle dejong-prisliste ?
Anyones ?
Som det skrives i annoncen, så vil sælger ikke tjenne på turen, men kan vi så ikke få den officielle dejong-prisliste ?
Anyones ?
- reeffarmer
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2008
Re: Dejong - priser ?
Saltet saltvand - jo hvis vi havde villet handle med dig, men du skriver stort set altid grimt om min butik eller kommer med dårlige kommentarer - så dette er faktisk en af grundende til at vi ikke bare sætter vores venne prisliste ud på forum, du er jo ikke min ven.. smiler..
Alle andre som henvender sig, gør det som vi har skrevet, tænker over om de vil med i en klub, og giver os et kald..smiler..
Hvorfor nyder du ikke snart din hobby i stedet for
God varm sommer dag til alle - husk at nyde jeres akvarier
Alle andre som henvender sig, gør det som vi har skrevet, tænker over om de vil med i en klub, og giver os et kald..smiler..
Hvorfor nyder du ikke snart din hobby i stedet for
God varm sommer dag til alle - husk at nyde jeres akvarier
Følg os på Facebook
ZETLIGHT forhandler - få det vildeste LED lys her..
Mvh Troels Nielsen
Webshop - http://www.reeffarmer.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Mail - Reeffarmer@live.dk
Kun åben efter aftale - tlf 20 72 95 25
Mvh Troels Nielsen
Webshop - http://www.reeffarmer.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- reeffarmer
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 8600 Silkeborg
Hvor er det synd der skal være sådanne tendenser her inde - men saltetsaltvand, tror du ikke at du ville komme længere med din mening, hvis en eller flere her inde fra kunne bekræfte at du faktisk findes, ellers er det sjovt at du hele tiden er anonym - ja bare min mening, vi høre jo hele tiden på din.. Syntes du skulle nyde din hobby, eller komme frem med hvem du egentlig er - men tror jo snart at du bare er en anden forhandler, eller en Troll..
Følg os på Facebook
Mvh Troels Nielsen
Mvh Troels Nielsen
- ordy
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5230 Odense M
- Saltvand siden?: 2009
Burde man ikke bare være glad for man fik muligheden for at være medlem af en klub der kunne skaffe en koraller fisk mm. Langt under normal pris , endda billigere end den nuværende mulighed man har for at få fra dejong, i stedet for at fokusere på officielle prislister.saltetsaltvand skrev:Hvis nogen skal mod sjælland, ved næste dejon-klub- tur vil jeg gerne have noget med....
Anyones ?
du finder det nok alligevel ikke billigere andre steder

Peace out
Nedlagt :Murerens Balje 250 + 128 L
viewtopic.php?f=92&t=48650
viewtopic.php?f=92&t=48650
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9280 Storvorde
- Saltvand siden?: 2011
Også bare sige da kun kanon nogen kan gøre noget for der er mulighed for at købe nogle flotte koraller:) Og kan da vist kun være en anden forhandler der kan irritere sig over dette:)
- saltetsaltvand
- Pudsereje
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2730 Herlev
- Saltvand siden?: 2000
sorry...
- TimW
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4690 Haslev
- Saltvand siden?: 2007
Du skal da ikke sige sorry du kender da vist ikke bagsiden af den kaære troels smiler mig her og dersaltetsaltvand skrev:sorry...
nu har jeg efterhånden hørt til de verse trusler og nedgøring fra den herre til en del folk på dette forum og jo til jer nye så brugere så tænk jer en extra gang om, i mine øjne høre sådan en opførsel sig ikke til her inde
+1TimW skrev:Du skal da ikke sige sorry du kender da vist ikke bagsiden af den kaære troels smiler mig her og dersaltetsaltvand skrev:sorry...
nu har jeg efterhånden hørt til de verse trusler og nedgøring fra den herre til en del folk på dette forum og jo til jer nye så brugere så tænk jer en extra gang om, i mine øjne høre sådan en opførsel sig ikke til her inde
- pederrevnørd
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 3250 Gilleleje
- Saltvand siden?: 1978
- Geografisk sted: Gilleleje
Tim og Jesper,
Jeg håber i er klar over jeg har den dybeste respekt for jer begge - og vil ikke forsvare Troels - det må han selv gøre.
Men er i sikre på at Saltetsaltvand er en ægte bruger, og ikke blot endnu en falsk profil, lavet kun for at skade ?
Det har vi set lidt for ofte synes jeg.
Jeg tager afstand for både ukvemsord, trusler og falske profiler.
Mvh
Peder
Jeg håber i er klar over jeg har den dybeste respekt for jer begge - og vil ikke forsvare Troels - det må han selv gøre.
Men er i sikre på at Saltetsaltvand er en ægte bruger, og ikke blot endnu en falsk profil, lavet kun for at skade ?
Det har vi set lidt for ofte synes jeg.
Jeg tager afstand for både ukvemsord, trusler og falske profiler.
Mvh
Peder
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Jeg har optaget samtaler samt gemte Tlf.svare beskeder hvor Troels direkte kommer med div. trosler.
Fake profiler eller ej. Så kommer truslerne fra Troels personligt.
Steen
Fake profiler eller ej. Så kommer truslerne fra Troels personligt.
Steen
- nbd
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 1988
- Geografisk sted: Kolding
Jeg er egentlig også nysgerrig efter en prisliste, bare så jeg har en ide om hvad jeg måske skal ønske mig
Jeg har ikke været i en butik siden Petsupply lukkede, så jeg kender ikke rigtig prisniveauet for levende...

Jeg har ikke været i en butik siden Petsupply lukkede, så jeg kender ikke rigtig prisniveauet for levende...
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8900 Randers
- Geografisk sted: 8960 Uggelhuse
hvis man gerne vil ha en prisliste så tag dog at ringe til manden og snakke med ham..
jeg kan ikke genkende de dårlige ting der siges om troels, han har altid været flink og hjælpsom over for mig..
jeg kan ikke genkende de dårlige ting der siges om troels, han har altid været flink og hjælpsom over for mig..
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9300 Sæby
- Kontakt:
Nej, hvor er jeg træt af det her tøsefnidder

Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
-
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 7321 Gadbjerg
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Gadbjerg
Tøsefnidder er ærgerligt og burde ikke fylde så meget på forum, men trusler hører under INGEN omstændigheder hjemme nogen steder! Jeg har desværre også set kopier af pb'er med trusler... Jeg kan faktisk slet ikke forstå, at man får lov at køre den stil herinde, uanset hvem man er...
Mvh.
Trine

Trine

-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9280 Storvorde
- Saltvand siden?: 2011
Ikke fordi gider deltage i den debat, så alligevel sige, enhver der har besøgt reeffarmer og troels, ved at det er en gang fis...
Sørgeligt de andre forhandlere der har ondt et hvis sted ikke bare tager konkurrencen op med ham og skaffer gode og billige vare hjem, istedet for at svine til....
Sørgeligt de andre forhandlere der har ondt et hvis sted ikke bare tager konkurrencen op med ham og skaffer gode og billige vare hjem, istedet for at svine til....
- Søren Ravn
- Palet kirurg
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Horsens
Jeg er helt enig.Lehd skrev:Tøsefnidder er ærgerligt og burde ikke fylde så meget på forum, men trusler hører under INGEN omstændigheder hjemme nogen steder! Jeg har desværre også set kopier af pb'er med trusler... Jeg kan faktisk slet ikke forstå, at man får lov at køre den stil herinde, uanset hvem man er...
Det undre også mig at man ikke bliver smidt ud af forum hvis man lover flade og diverse ubehaglige ting.
Saltvandsforum.dk blev startet fordi der var nogle der var træt af tonen på nordicreef
Den gamle admin Brian slog hård ned, hvis der var nogle der ikke kunne finde ud af at holde en god tone.
/Søren
- TimW
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4690 Haslev
- Saltvand siden?: 2007
haha ja typisk så skal man sætten i forbindelse med en anden forretning men nej jeg ikke i samentogt men nogen og det burde folk vist også vide som har været her ligså langt tid og som mig og kender mig. og jeg plejer aldrig og blande mig i det der foregår. men har set mer en rieligt af mails og div for at danne mig en indtryk af denne persons gøren
så jeres tøsefnidder det er jeg ikke sikkker på at alle deler med jer
så jeres tøsefnidder det er jeg ikke sikkker på at alle deler med jer
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Vi stopper her, inden nogen ryger i totterne på hinanden...
Bo Engelquist Christiansen
Min akvarietråd: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 08#p864808
Min akvarietråd: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 08#p864808