saltvandsbutikker fra Aalborg til KBH
- den_
- Rev haj
- Reactions: 0
- 13
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2012
saltvandsbutikker fra Aalborg til KBH
Hej SF
Jeg skal til Aalborg i morgen og tænke mod der låg nogle saltvandsbutikker på vejen som er et besøg vær, helst med fisk og koraler.
jeg havde en ide om jeg skulle forbi Dyrehandleren.
jeg var forbi Tropeland i Mandags så der har jeg været..
hilsen
Dennis
Jeg skal til Aalborg i morgen og tænke mod der låg nogle saltvandsbutikker på vejen som er et besøg vær, helst med fisk og koraler.
jeg havde en ide om jeg skulle forbi Dyrehandleren.
jeg var forbi Tropeland i Mandags så der har jeg været..
hilsen
Dennis
-
- Picasso aftrækker
- 16
- Postnummer: 8981 Spentrup
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Gassum, Randers
Re: saltvandsbutikker fra Aalborg til KBH
Der er farmland i Randers som ligger meget tæt på motorvejen
Min 430Liter tank: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=30588 Nu med 900Liter Tank
- AndersGS
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 9300 Sæby
- Kontakt:
MalawiCarsten i Gistrup.. Selvom det er en lille omvej - så er Tip Top i Skelhøje(vist nok?) også et besøg værd - samme gælder Bonnie i Viborg..
Tjek dog lige og Tip Top Har noget på lager - omvejen er ret stor så det er ikke sjovt at køre forgæves
+1 til Farmland..
Tjek dog lige og Tip Top Har noget på lager - omvejen er ret stor så det er ikke sjovt at køre forgæves

+1 til Farmland..
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
- AndersBoerglum
- Rev haj
- 14
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Hjørring-Nordjylland
Du kan også tjekke malawicarstens hjemmeside, han holder den opdateret. Så kan du se hvad han har.
Mvh:
Anders Børglum Christensen.
Anders Børglum Christensen.
- Birkefeldt
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Silkeborg
Nu ved jeg ikke hvor meget tid du har, men både Farmland i Randers og Bonnie i Viborg er flotte dyrehandlere og især Bonnie har en flot akvarieafdeling. De to vil være mit bud. De andre små vil jeg i hvert fald ringe til først, for at være sikker på der er noget at kigge på.
- den_
- Rev haj
- 13
super takker mange gange Farmland havde jeg regnet med skulle på listen, Bonnie Var også en god mulighed, var lidt i tvivl om hvor meget de havde men det lyder positivt så den ryger også på listen.
har kigget på Carstens hjemmeside og jeg syntes ikke der lige var det jeg søgte, men vil da gemme den og kigge forbi på et andet tidpunkt, er i jylland ca. en gang om ugen, er der nogle der har været forbi Dyrehandeleren for nyligt????
har kigget på Carstens hjemmeside og jeg syntes ikke der lige var det jeg søgte, men vil da gemme den og kigge forbi på et andet tidpunkt, er i jylland ca. en gang om ugen, er der nogle der har været forbi Dyrehandeleren for nyligt????
- Dezon
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Herning
Tip top har ikke noget særligt. Han har ikke modtaget sin sending endnu. Dig forventer han at få noget hjem i dag (torsdag) aften. Eller midt næste uge
- Langtoft
- Foxface
- 16
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Saltvand siden?: 2009
Farmland i Randers var jeg i mandags. Og jeg er ked af at sige jeg blev meget skuffet, det virkede ikke som om at de kunne passe på deres koraller over halvdelen var døde. Men ud over akvarie afdelingen så var det en flot butik.
Men overvejer lidt at besøge bonnie dyrehandler i Viborg. Men ringer nok lige først så jeg ikke kommer og der ikke er nogle ting hjemme.
Men overvejer lidt at besøge bonnie dyrehandler i Viborg. Men ringer nok lige først så jeg ikke kommer og der ikke er nogle ting hjemme.
En gang saltvand - altid saltvand...
Opstart af 150 liters saltvandsakvarie medio 2011
viewtopic.php?f=92&t=43135
Opstart af 150 liters saltvandsakvarie medio 2011
viewtopic.php?f=92&t=43135
- AndersGS
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 9300 Sæby
- Kontakt:
Nej, man skal være der når sendingen kommer. De gange jeg har været forbi har koraløen også set meget sørgelig ud. Fiskene ser dog fine ud..Langtoft skrev:Farmland i Randers var jeg i mandags. Og jeg er ked af at sige jeg blev meget skuffet, det virkede ikke som om at de kunne passe på deres koraller over halvdelen var døde. Men ud over akvarie afdelingen så var det en flot butik.
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Anders
Coralreef.dk
- den_
- Rev haj
- 13
hej alle
Jeg takker for alle indsparkene.
Jeg var forbi Bonnie i Viborg, fin butik mange flotte fisk men der var ikke rigtigt nogle koraler, derefter gik turen til Farmland, der var mange fine fisk og nogle flotte koraler.
Jeg sluttede turen af med en tur forbi Dyrehandleren, der var ikke rigtigt nogle fisk lidt skuffende og koraløen var der nogle store eksemplare imellem og nogle pæne, men der var og nogle der ikke var så pæne, men priserne var ok.
Så hele min shoppetur blev stille og rolig, jeg fik købt 2 koraler, 1 Xenia umbellata og en stor Euphyllia paraancora..
næste tur til jylland bliver nok i næste uge og der skal jeg til Skjern, der regner jeg med at jeg smutter forbi aquastyle i Esbjerg og kigger på den nye butik og håber at der kan komme 1 fisk eller 2 med hjem. evt en lille Chelmon rostratus hvis han har det.
Jeg takker for alle indsparkene.
Jeg var forbi Bonnie i Viborg, fin butik mange flotte fisk men der var ikke rigtigt nogle koraler, derefter gik turen til Farmland, der var mange fine fisk og nogle flotte koraler.
Jeg sluttede turen af med en tur forbi Dyrehandleren, der var ikke rigtigt nogle fisk lidt skuffende og koraløen var der nogle store eksemplare imellem og nogle pæne, men der var og nogle der ikke var så pæne, men priserne var ok.
Så hele min shoppetur blev stille og rolig, jeg fik købt 2 koraler, 1 Xenia umbellata og en stor Euphyllia paraancora..
næste tur til jylland bliver nok i næste uge og der skal jeg til Skjern, der regner jeg med at jeg smutter forbi aquastyle i Esbjerg og kigger på den nye butik og håber at der kan komme 1 fisk eller 2 med hjem. evt en lille Chelmon rostratus hvis han har det.
-
hvad gav du for Euphyllia paraancora..
- den_
- Rev haj
- 13
selve hovedet hvis man kan kalde den dets snor sig som et S og er ca. 15 cm lang