.

Forum for Akvarier 251 -> 500 Liter
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

kljhlg

Indlæg af ole kekkonen »

nmkjhkjlhgihzic
Senest rettet af ole kekkonen lør 4. aug 2012 00:13, rettet i alt 3 gange.
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Re: Display refugium

Indlæg af ole kekkonen »

-,xyc
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Re: .

Indlæg af ole kekkonen »

trraaden er lukket!!!!
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Birkefeldt »

ole. skrev:trraaden er lukket!!!!
Hej Ole. Har fulgt interesseret med i din tråd her længe. Hvorfor lukker du den?

Mvh Kenneth
Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 1988
Geografisk sted: Kolding

Indlæg af nbd »

Hvorfor retter du dine indlæg til noget totalt uforståeligt??? Din tråd er mere interessant end så mange andre :wink:
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Indlæg af AndersGS »

Hej Ole

Det er da rigtigt surt at du retter dine indlæg - jeg har lært enormt meget af dig og vil rigtig gerne fortsætte med dette..

Håber du vil fortsætte med at dele ud af din enorme viden til gavn for os alle. Vi er jo ikke alle enige om hvordan vores akvarier fungerer og jeg håber ikke at det er sådan noget der har haft indflydelse.

Alt vel. :beer:
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18

Indlæg af ole kekkonen »

hej,det der skete i gaar var at begaeret flöd over,jeg overreagerede med at systematisk slette hvert og et af mine indlaeg herinde hvilket er rimelig stupid da man ikke kan fölge udviklingen og forstaa hvordan man er kommet videre.det er tydelig jeg har brug for en pause,jeg orker ikke mobningen mere som allerede startet for laenge siden paa nordicreefforum.
Brugeravatar
Macdoo
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
13
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 2012
Geografisk sted: Kastrup

Indlæg af Macdoo »

Surt.
Men vil stadig sige at det er fedt det som du har haft her. Det var fedt at se de billeder som du tog af små kravl. Synd at de ikke er eer mere.
Jeg håber ikke at du forlader forummet helt for det ville være synd at man ikke kan spørge dig til råds om hvilke orme man har i sit akva. Jeg siger ihvert fald tak for de ange du har hjulpet mig med id af noget.
Bump. Elsker koraller. Det gjorde ekskonen ikke....
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af PoulD »

Jeg synes også det er brand ærgerligt. Har flere gange være helt bogstavelig talt målløs over den enorme viden du tydeligvis har om smådyr i saltvand og lign.

//Poul
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Indlæg af PederP »

Ja det er vi sikkert mange, mere eller mindre, anonyme læsere af din tråd som er kede af.
Informativ som et opslagsværk.

Men tak for det vi fik lært. Hav en god pause - og så håber jeg du får lyst til at dele viden ud igen engang i fremtiden.

Mvh.
PP
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Birkefeldt »

Enig med de tre ovenstående! Og ked af at høre omstændighederne. For du er tydeligvis en af dem der er mest passioneret for hobbyen på dette forum og dine ID af forskellige snegle og andre smådyr har hjulpet mig meget de sidste par år. Og er sikker på jeg ikke er den eneste. Men tak for det! Har altid læst dine indlæg med stor interesse. Så håber du får lyst til at skrive her igen engang. Og udover det vil jeg bare ønske dig god pause!

Mvh Kenneth
Brugeravatar
pederrevnørd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
14
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Indlæg af pederrevnørd »

Birkefeldt skrev:Enig med de tre ovenstående! Og ked af at høre omstændighederne. For du er tydeligvis en af dem der er mest passioneret for hobbyen på dette forum og dine ID af forskellige snegle og andre smådyr har hjulpet mig meget de sidste par år. Og er sikker på jeg ikke er den eneste. Men tak for det! Har altid læst dine indlæg med stor interesse. Så håber du får lyst til at skrive her igen engang. Og udover det vil jeg bare ønske dig god pause!

Mvh Kenneth
+1
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Marco R »

pederrevnørd skrev:
Birkefeldt skrev:Enig med de tre ovenstående! Og ked af at høre omstændighederne. For du er tydeligvis en af dem der er mest passioneret for hobbyen på dette forum og dine ID af forskellige snegle og andre smådyr har hjulpet mig meget de sidste par år. Og er sikker på jeg ikke er den eneste. Men tak for det! Har altid læst dine indlæg med stor interesse. Så håber du får lyst til at skrive her igen engang. Og udover det vil jeg bare ønske dig god pause!

Mvh Kenneth
+1
Kan kun give folk ret. Du hører jo til herinde, og håber, at du ikke lader de andre gå dig på, så du holder dig væk :happy:

Det ville være rigtig synd. Så op på hesten igen og lad os få nogle nye fantastiske billeder fra alt dit liv i dit akvarie :W
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Besvar

Tilbage til "Akvarier 251 -> 500 Liter"