og NEJ jeg kender ham ikke og får intet ud af at poste det her

http://www.ebay.de/itm/50-Liter-Meerwas ... _500wt_949
Okay det første vidste jeg ikkehellfish skrev:hehe, det man byder på er 50 l vandakvariet skriver han ikke noget om, ifølge ebay må de ikke sælge levende dyr, så det de gør er at sælge vand, og sige der følger en gave ved.
studsede også lige først over det, og da jeg så læste at muslingen var 70 cm, kunne jeg regne ud at det ikke kunne være 50 l, det er nærmere en 325'er
hvis du havde læst annoncen så var sagen opklaret. Og en jyde der ikke kan læse tysk??? Hvordan klarer i så at høre sidste Hansi Hinterseer koncert uden teksterMarco R skrev:[
Synes også, at det slet ikkehang sammen med muslingens størrelse, men den er stadig helt vild![]()
Gad vide hvor gammel den er/ hvor lang tid den har taget om at blive så stor, da det jo ikke er en størrelse, som vi ser hver dag i vores akvarier?
Mit tysk fejler skam intet, og har desværre ikke samme smag i musikCarsten skrev:hvis du havde læst annoncen så var sagen opklaret. Og en jyde der ikke kan læse tysk??? Hvordan klarer i så at høre sidste Hansi Hinterseer koncert uden teksterMarco R skrev:[
Synes også, at det slet ikkehang sammen med muslingens størrelse, men den er stadig helt vild![]()
Gad vide hvor gammel den er/ hvor lang tid den har taget om at blive så stor, da det jo ikke er en størrelse, som vi ser hver dag i vores akvarier?![]()
![]()
Carsten skrev:hvis du havde læst annoncen så var sagen opklaret. Og en jyde der ikke kan læse tysk??? Hvordan klarer i så at høre sidste Hansi Hinterseer koncert uden teksterMarco R skrev:[
Gad vide hvor gammel den er/ hvor lang tid den har taget om at blive så stor, da det jo ikke er en størrelse, som vi ser hver dag i vores akvarier?![]()
![]()