Hej Lotte og Heine,lotp skrev: Men så opdagede jeg et nyt "problem". Nu jeg alligevel var ved at makke med akvariet kiggede jeg lidt nærmere på skummeren. I søndags holdt vi fragmentmøde her, og skod gjorde mig opmærksom på at vandstanden i sumpen var for lav til skummeren. (En ferplast bluskimmer 550). Vandet er ca 5 cm under markeringen på skummeren, men den skummer fint og jeg syntes der stod i manualen at vandstanden skulle være inden for et vis interval... Men i aftes nærlæste jeg så manualen og måtte konstatere at vandstanden skulle nå helt op til markeringen. Men jeg har ikke mulighed for at hæve vandstanden yderligere... Jeg synes den skummer fint. Men det er jo ikke sikkert det er godt nok...
Har lige læst jeres tråd igennem - rigtig lækkert akvarie som I har fået op at køre

Men blev endnu mere glad over at læse, at I valgte at behold det

Har selv haft en pause fra saltvand, men det kan man/ jeg bare ikke undvære

Fortsæt det gode arbejde

Er glad for at høre, at det for good denne gang, at I bliver i hobbyen
 Er glad for at høre, at det for good denne gang, at I bliver i hobbyen 

Men det er der jo ikke så meget at gøre ved.
  Men det er der jo ikke så meget at gøre ved. Så nu er vandet helt vildt grumset, og den smule skidt jeg fik fjernet ved vandskiftet er højst sansynligt ingenting i forhold til det der blev frigivet. Æv æv. må bare krydse fingre for at der ikke sker noget. Dagens morale: Pil ikke ved noget der virker!!!
  Så nu er vandet helt vildt grumset, og den smule skidt jeg fik fjernet ved vandskiftet er højst sansynligt ingenting i forhold til det der blev frigivet. Æv æv. må bare krydse fingre for at der ikke sker noget. Dagens morale: Pil ikke ved noget der virker!!!