Den her MÅTTE jeg bare dele med jer! Min morgen startede idag med et besøg af ordensmagten i form af en ransagning baseret på et tip om at der skulle befinde sig narkotika på min bopæl. De af jer der har set mig irl ved at jeg ikke ligner et af guds bedste børn, men faktum er at jeg er en almindelig fornuftig fyr, og selvføølgelig var der intet at komme efter. Dog konfiskerede de en 5l dunk med kh buffer fordi den slog ud på fantasy da de testede den?! What the fuck?!
Jeg er blevet stoppet i tolden fra tyskland, med ca 50 kg ballingpulver i gennemsigtige plastikposer. Tolderen troede osse han var klar til forsiden på EB med årets fund. Han blev noget skuffet..
Balling pulver, flasker og dunke med mærkelige væsker, spøjse testsæt og sprøjter/kanyler man har til at ligge, lige til at give en glasrose et sprøjt i ny og næ, så ligner det sgu nok en hel narkobule her, hvis politiet skulle dukke op!
>
0
Senest rettet af mipe tors 12. jul 2012 21:04, rettet i alt 1 gang.
"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
En ting er hvad det ligner, men at deres test slår ud, kan jeg ikke forstå...
Men det er da lidt sjovt alligevel, bare sur røv man bliver anmeldt, når der ikke er hold i det...
Carsten skrev:Har du nogen ide om hvem der kunne stå bag det?
Ah, mon ikke det er en som selv har vildt for meget 'fantasy'
Jeg sidder lige og tænker for mig selv (mens jeg ryger på min BK mini mega bong): Ej hvor surt mand . . . men sgu da godt de ikke konfiskerede hele baljen fordi der var svampe i.
//Poul
>
0
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Ah, mon ikke det er en som selv har vildt for meget 'fantasy'
Jeg sidder lige og tænker for mig selv (mens jeg ryger på min BK mini mega bong): Ej hvor surt mand . . . men sgu da godt de ikke konfiskerede hele baljen fordi der var svampe i.
//Poul
>
0
Ferskvand??? Nej så hellere have en klask af en våd berlinger
Desværre ikke.
amddurin skrev:En ting er hvad det ligner, men at deres test slår ud, kan jeg ikke forstå...
Men det er da lidt sjovt alligevel, bare sur røv man bliver anmeldt, når der ikke er hold i det...
Præcis, og så ku jeg spilde 3 timer af mit liv på at glo på 5 betjente endevende alt i lejligheden, med pisse beskidte sko indenfor, for at bruge flere timer bagefter på at rydde op.
malawicarsten skrev:Gad vide hvad besked du får fra kagerne af når de er færdig med at analysere det...
Ja de får ihvertfald en lang næse, men håber ik de alt for længe om det, skal jo også fylde på akvariet. Ogde tog jo både kh, mg og ca for en sikkerheds skyld. :/
Bingo - haha jo de stod på skift og stirrede helt hypnotiseret ind i det.
Bingocaller skrev:Hahaha fedt! Og de troede selv på du hældte fantasy i baljen? Koster sådan lort ikke knaster for 5 liter for fanden
Sagde de burde tage en test af vandet også, det burde jo også slå ud så. Haha jo sandsynligvis, sagde også at Carsten må have taget røven på sig selv, da jeg havde givet 200 for de 5l.