Efter et par uger er den éne af de to tilbageværende fisk nu blevet så bange for den anden, at den heller ikke kom frem til fodertid og jeg har flyttet den, efter under 2min. fangst, til mit ellers tomme RSM130, der har kørt knapt 6 uger...
Nu er problemet at den stadigvæk efter tre dage stresser meget. (Gæller meget med åben mund.) - og det er svært at se om den overhovedet tager noget af det foder den får, der er heller ikke nippet af Nori...
Kan man ikke gøre noget der for den til at falde til ro, inden det er for sent? - Har hørt at De kan være svære på dette punkt...
De gule er kun 5-6cm...
Jeg har haft dem ca. 2 mdr. og min NO3 er mindre end for 2 mdr. siden og skummeren køre på ca. 2000L/H luft, så det undre mig osse at den sidste gule i 300L akvariet osse gæller en del, dog mindre end den jeg har flyttet...
Det samme gælder min Xanthurum på ca. 8cm, at den ser ud til at gælle lidt hurtigt, dog gæller disse to ikke ret meget i forhold til den flyttede og Xanthurum'en ser ikke ud til at have været oppe at toppes med de andre og de gæller måske osse lidt mere end normalt fordi jeg kommer tæt på akvariet for at inspicerer...