Jeg har en bajle som står uden bundlag lige nu, jeg har nogle snegle som jeg bruge som skraldemænd.
Hvis jeg nu putter fint sand i, vil mine snegle stadigvæk kunne bruges? eller vil det blive helt brun og grønt efter kort tid?
Vil der være andre dyr der er lige så gode som snegle til at gøre rent som dem?
Hvis jeg putter det store koralgrus, vil der være en masse fisk og dyr jeg ikke kan have på grund af de ikke kan leve med det bundlag?
hvilket bundlag vil i vælge hvis det var jer og hvorfor?
hilsen Leon
Bundlag
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: esbjerg
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: esbjerg
akvariet er 200L med 100 liter sump.Mathias_C skrev:hvor stort er akvariet ..!
ville bruge aragonite sand
Hvis jeg bruger sand er det så muligt at holde det rent? behøver ikke være 100% rent men det skal ikke være helt brunt, vil gerne kunne holde det rent uden brug af tilsætnings stoffer, vil gerne holde det så naturligt som muligt.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
jeg brugte fint sand i mit men mit næste skal være små sten ved ik helt hvad de hedder for dem kan man suge op og skylle..... ja nu der nok nogen der hyler op og siger det skal man ikke men jeg har en god ven her fra forumet der har et 1000 ltr salt og han suger dem op og renser dem og hans akvarie kører perfekt og har gjort det rigtig mange år så det vil jeg da prøver osse og hans bundlag er pænt naturligvis
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER