Jeg købte i weekenden en den mindste snowflake murene jeg til dato har set ca. 12cm.
Men jeg tænkte ikke lige over at det kunne være svært at observere den når den først var kommet i baljen.
Og nu tænker jeg hvordan sikre mig at den for føde? er der kun at overfodre?
Lille snowflake murene
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8981 Spentrup
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Gassum, Randers
Lille snowflake murene
Min 430Liter tank: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=30588 Nu med 900Liter Tank
- D.Damgaard
- Palet kirurg
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 6760 Ribe
- Saltvand siden?: 2009
Re: Lille snowflake murene
Da jeg købte min for ca 6 mdr siden, der var den ikke meget større end ca. 10 cm. Hertil skal nævnes at den er vokset en del siden.laursen skrev:Jeg købte i weekenden en den mindste snowflake murene jeg til dato har set ca. 12cm.
Men jeg tænkte ikke lige over at det kunne være svært at observere den når den først var kommet i baljen.
Og nu tænker jeg hvordan sikre mig at den for føde? er der kun at overfodre?
Jeg fodre ca. hver 2 dag med rejer, skåret i mindre skiver. Den svømmer frit rundt i akvariet dag som nat, men er mest aktiv omkring skumring, hvor der også bliver fodret.
Ellers sidder den og vogter sin hule inden i stenen, så den er næsten altid fremme.

[video][/video]
Vh. Dennis Damgaard
"We must go see for ourselves" - Jacques Yves Cousteau
"We must go see for ourselves" - Jacques Yves Cousteau
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8981 Spentrup
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Gassum, Randers
Re: Lille snowflake murene
Jeg fik min i lørdags og har ikke set skyggen af den siden det kom i, vi taler også 900l så den kan jo være mange steder, håber at den kommer frem når den begynder at være sulten
Min 430Liter tank: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=30588 Nu med 900Liter Tank