Lille snowflake murene

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Besvar
laursen
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
16
Postnummer: 8981 Spentrup
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Gassum, Randers

Lille snowflake murene

Indlæg af laursen »

Jeg købte i weekenden en den mindste snowflake murene jeg til dato har set ca. 12cm.
Men jeg tænkte ikke lige over at det kunne være svært at observere den når den først var kommet i baljen.
Og nu tænker jeg hvordan sikre mig at den for føde? er der kun at overfodre?
Min 430Liter tank: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=30588 Nu med 900Liter Tank
Brugeravatar
D.Damgaard
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
16
Postnummer: 6760 Ribe
Saltvand siden?: 2009

Re: Lille snowflake murene

Indlæg af D.Damgaard »

laursen skrev:Jeg købte i weekenden en den mindste snowflake murene jeg til dato har set ca. 12cm.
Men jeg tænkte ikke lige over at det kunne være svært at observere den når den først var kommet i baljen.
Og nu tænker jeg hvordan sikre mig at den for føde? er der kun at overfodre?
Da jeg købte min for ca 6 mdr siden, der var den ikke meget større end ca. 10 cm. Hertil skal nævnes at den er vokset en del siden.
Jeg fodre ca. hver 2 dag med rejer, skåret i mindre skiver. Den svømmer frit rundt i akvariet dag som nat, men er mest aktiv omkring skumring, hvor der også bliver fodret.
Ellers sidder den og vogter sin hule inden i stenen, så den er næsten altid fremme. :GO

[video][/video]
Vh. Dennis Damgaard
"We must go see for ourselves" - Jacques Yves Cousteau
laursen
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
16
Postnummer: 8981 Spentrup
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Gassum, Randers

Re: Lille snowflake murene

Indlæg af laursen »

Jeg fik min i lørdags og har ikke set skyggen af den siden det kom i, vi taler også 900l så den kan jo være mange steder, håber at den kommer frem når den begynder at være sulten
Min 430Liter tank: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=30588 Nu med 900Liter Tank
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"