Dyrehandleren i Horsens er ikke klar til salg !!!
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2007
Dyrehandleren i Horsens er ikke klar til salg !!!
Så kørte man fra Herning til Horsens, for absolut ingenting. Pga de ikke har pakker ud som de skrev herinde.
Har ringet hele dagen til dem, men ingen tog mobilen.
Synes det er for dårligt!!
Har ringet hele dagen til dem, men ingen tog mobilen.
Synes det er for dårligt!!
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 14
Re: Dyrehandleren i Horsens er ikke klar til salg !!!
Så lad vær med at kør efter noget. Fordi de har intet pakket ud.
De burde ansætte noget personale så de ku holde hvad de lovede.
De burde ansætte noget personale så de ku holde hvad de lovede.
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2006
Der står de forventer at det er pakket ud klokken 16, så hvis du er kommet hjem har du da været der for tidligt.
- Stig Jest
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 3480 Fredensborg
- Saltvand siden?: 1991
De har nok ikke tid til at pakke ud, fordi telefonen ringer hele tiden.
Mvh. Stig
Mvh. Stig
[center]Link til tråden om mit Red Sea Max 130[/center]
[center]Link til tråden om min 250 liters Akrylcube[/center]
[center]Link til tråden om mit 288 liters akvarie[/center]
[center]Link til tråden om min 250 liters Akrylcube[/center]
[center]Link til tråden om mit 288 liters akvarie[/center]
-
- Foxface
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2010
Nu skriver de også, at de forventer sendingen i akvarierne ca. Kl 16 ? 

-
- Foxface
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2010
Der var du sgu hurtig Mikkel 

-
- Rev hummer
- Reactions:
- 14
Så kan de i det mindste tag deres mobil.
Og jeg skriver fra min htc, for at skrive til folk der havde tænk sig at køre derned.
Har forladt butikken for 10 minutter siden.
Hvis de ikke havde tænkt sig at pakke ud til kl.16.00 så skulle de ikke skrive det.
Og jeg skriver fra min htc, for at skrive til folk der havde tænk sig at køre derned.
Har forladt butikken for 10 minutter siden.
Hvis de ikke havde tænkt sig at pakke ud til kl.16.00 så skulle de ikke skrive det.
-
- Rev hummer
- Reactions:
- 14
Jamen de jo ikke engang begyndt at pakke ud. For dårligt
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4682 Tureby
- Saltvand siden?: 2006

Der findes ikke "LS" og "DSB"
Dog findes "Levende Sten" og "Deep Sand Bed"
Dog findes "Levende Sten" og "Deep Sand Bed"
- pernoe1
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hillerød
Slap nu af engang....
Det er jo ikke som når I skal have skålen til Mor`s dag i Kop&Kande. Der er så mange ukendte faktorer der spiller ind for forhandlerne, jeg
tror ikke der er mange der ikke har prøvet at komme til en sending hos en forhandler der pludselig kun er ½ så stor som bestilt, som helt
er aflyst eller som er forsinket af den ene eller anden grund.
Jeg er ret sikker på at alle forhandlere gør hvad de kan, men har selv oplevet mere end en gang at der er en masse ting som kan spille ind.
Jeg håber at han har fået sin sending og er ved at have fået pakket ud, men kom dog ud af det røde felt og forstå at det her handler om tålmodighed på mere end et plan
Og at han ikke tager sin telefon kunne måske være fordi han er i lufthavnen, pakker ud osv....
Mvh Christian

Det er jo ikke som når I skal have skålen til Mor`s dag i Kop&Kande. Der er så mange ukendte faktorer der spiller ind for forhandlerne, jeg
tror ikke der er mange der ikke har prøvet at komme til en sending hos en forhandler der pludselig kun er ½ så stor som bestilt, som helt
Jeg er ret sikker på at alle forhandlere gør hvad de kan, men har selv oplevet mere end en gang at der er en masse ting som kan spille ind.
Jeg håber at han har fået sin sending og er ved at have fået pakket ud, men kom dog ud af det røde felt og forstå at det her handler om tålmodighed på mere end et plan

Og at han ikke tager sin telefon kunne måske være fordi han er i lufthavnen, pakker ud osv....
Mvh Christian
- Bergenser
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 3450 Allerød
Tilslutter mig denne kommentar. Jeg har også været ude for det. Dengang skyldtes forsinkelsen på ca. 30min en meget bøvlet procedure i lufthavnen som absolut ikke gjorde det sjovt at være saltvandsforhandler. Jeg tror nævnte forhandler har haft nogenlunde samme oplevelse idag eller noget tilsvarende. Så ro på, det skal nok ankomme på et tidspunktpernoe1 skrev:Slap nu af engang....
Mvh Christian

Mvh Bergenser
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: 6950
med risiko for at pådrage mig nogles vrede: Det er da også lidt risikofyldt at købe fisk, der knap nok er kommet ud af posen. Ved godt det har været kotyme i en højt berømt og berømmet forretning i kbh at sælge ud af poserne, hvor folk ligefrem stod i kø, men så beder man da også om problemer
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- pederrevnørd
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 3250 Gilleleje
- Saltvand siden?: 1978
- Geografisk sted: Gilleleje
Så må folk blive sure på een mere, for jeg er helt enig med digJerslev skrev:med risiko for at pådrage mig nogles vrede: Det er da også lidt risikofyldt at købe fisk, der knap nok er kommet ud af posen. Ved godt det har været kotyme i en højt berømt og berømmet forretning i kbh at sælge ud af poserne, hvor folk ligefrem stod i kø, men så beder man da også om problemer

1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Jerslev skrev:med risiko for at pådrage mig nogles vrede: Det er da også lidt risikofyldt at købe fisk, der knap nok er kommet ud af posen. Ved godt det har været kotyme i en højt berømt og berømmet forretning i kbh at sælge ud af poserne, hvor folk ligefrem stod i kø, men så beder man da også om problemer
Jeg vil meget hellere have en fisk direkte fra kassen, uden at den har været pakket ud.
Hvis fisken ellers ser sund og rask ud i posen, er den meget mindre stresset end en fisk som er pakket ud og smidt i et tomt/goldt akvarie uden muligheder for at søge skjul.
- pederrevnørd
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 3250 Gilleleje
- Saltvand siden?: 1978
- Geografisk sted: Gilleleje
Det skal du klart have lov til at synes, ligesom andre har lov til en anden holdning.Carsten skrev:Jerslev skrev:med risiko for at pådrage mig nogles vrede: Det er da også lidt risikofyldt at købe fisk, der knap nok er kommet ud af posen. Ved godt det har været kotyme i en højt berømt og berømmet forretning i kbh at sælge ud af poserne, hvor folk ligefrem stod i kø, men så beder man da også om problemer
Jeg vil meget hellere have en fisk direkte fra kassen, uden at den har været pakket ud.
Hvis fisken ellers ser sund og rask ud i posen, er den meget mindre stresset end en fisk som er pakket ud og smidt i et tomt/goldt akvarie uden muligheder for at søge skjul.

1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai