Det er godt nok flot Niels!! Kanon arbejde - man kan godt se at der går mange timer "omkring" akvariet

Det er ikke så slemt - vel 30 g/dag i snit. Så får de en del banan og lidt agurk og nori. Men hovedfoderet er alm. tørfoder i 5 L spande. Froggy er på vinterdiæt som består af frosne blåmuslinger fra super best samt frosne fjordrejer fra i sommers. Så der er ikke det store action over ædesekvensen.palamo123 skrev:Lækkert akvarie. Der må gå noget frostfoder?
Skal vi ikke have en video af din frogfish når den spiser levende?
Der må jeg skuffe dig ( og mig ), den holdt op med at spise for 3-4 uger siden - hvorfor ved jeg ikke. Men blev bare tyndere og tyndere og er nu forsvundet i tanken og en permanent del af revet.Kaouthia skrev:Hejsa Niels!
Dejligt at se og høre det går godt med Pygoplites![]()
Håber du er glad for den ^^
Jeg går og savner vores gamle akvarie :/
Ps
Kæresten synes jeg skulle skrive at vi kaldte Pygoplites for Tumle, hehe
Hejsa Niels,nielsk skrev:Har fået monteret min nye skummer igår og den er noget som duer. Min ATI var også rigtigt god men BK er lige en tand større og med 67 fisk som vokser temmeligt godt skal der altså hives noget snask ud af vandet.
Jeg har opdateret min fiskeliste og kan jeg se jeg har 17 kirurger, så det tror jeg er et meget godt antal - 20 har jeg sat som maks. Jeg ønsker mig stadig en stor olivaceus.
Ellers kører systemet og passer sig selv det meste af tiden.
Yes jeg er bare super glad for den Jens - det er den bedste investering jeg har gjort til baljen siden LED - tak for handlenlaursen skrev:Fedt at se at du har fået pustet liv i den Niels
Det var godt at høre at du er glad for dennielsk skrev:Yes jeg er bare super glad for den Jens - det er den bedste investering jeg har gjort til baljen siden LED - tak for handlenlaursen skrev:Fedt at se at du har fået pustet liv i den NielsHåber du har fået myrdet dine rhodactis skiver
Det gør den helt bestemt og den kører også mere stabilt synes jeg. Jeg har sat slange på koppen som så tømmer ned i en 20 L spand på kældergulvet. Det fungerer fint. Indersiden af koppen renser jeg bare med en blød opvaskebørste som lige kan tørre alt belægningen af. Den laver noget seriøs snask, næsten et lag ler på indersiden.Thue skrev:Hva så niels skal vi have noget opdate på din skummerer det bare noget der virker. Kunne være rart og høre om du føler den skummer mere af end den gamle
Mvh Thue
Det er også mit indtryk og det betyder virkeligt noget når man som mig ikke kan lade være med at proppe tanken med store fiskThue skrev:Lyder sku godt og høre niels, er da heller ikke i tvivl om det er en skummer i top klasse. Tror også man får langt bedre afskumning på en skummer med nåle hjul, de er bare langt mere stabile.
Mvh Thue